sâmbătă, 30 martie 2019

Saroj Khan spune că Salman Khan sa întâlnit cu ea și a promis că îi va da munca în filmele sale

Salman sa întâlnit cu Saroj la reședința sa joi. Saroj, a cărui asociere cu Madhuri Dixit a condus la ecranul magic în filme precum Ek Do Teen (Tezaab) și Choli Ke Peechey (Khalnayak), a spus că industria sa oprit din a-și da munca. Potrivit raportului, când Salman a ajuns să știe, a cerut-o să se întâlnească cu el.

Vorbind despre întâlnire, Saroj a spus: "Când ne-am întâlnit, Salman ma întrebat ce fac astăzi. Așa că i-am spus cu sinceritate că nu am nici o muncă [filme de oferte] și că dau dans clasic indian tinerilor actrițe. După ce a auzit, a spus: "Acum, veți lucra cu mine". Știu că este un om al cuvântului său, așa că își va respecta promisiunea.

Citește și: Priyanka Chopra participă la ceremonia de absolvire a fratelui lui Nick Jonas, legătura cu familia. Vedeți pozele

Saroj la spus mai devreme în Mumbai Mirror că va lucra cu Katrina Kaif la Thugs of Hindostan, dar actorul a refuzat să lucreze la piesă fără repetiții. Ea a fost citată spunând: "Pentru o vreme am pierdut interesul, dar acum privesc haalatul dansului, vreau să fac ceva bun pentru industrie. Nu pot judeca actrițele pentru că le-am văzut doar în melodii coregrafate de alții. Katrina arată bine și a existat o șansă de colaborare cu Thugs of Hindostan. Dar, pe măsură ce se apropia trageriile, ea le-a spus producătorilor că nu va face cântecul fără repetiții și că am fost înlocuit în totalitate cu Prabhudheva ".

Saroj a coregrafic o melodie, fotografiată pe Madhuri Dixit, în Kalank. Vorbind la Mircea Mumbai, ea a spus: "Patru ani după Gulaab Gang, am coregrazat un alt cântec pentru Madhuri. Totul prin film (Kalank) îi face pe alții să danseze și nu se dansează niciodată, apoi, în punctul culminant, când Varful (Dhawan) Zafar intră în cota, se rupe într-o mujra. Tabahi este un cântec trist, situațional, cu ritmuri rapide. Madhuri și cu mine ne-am dansat inimile și sper că după ce am văzut-o, oamenii își vor aminti din nou Saroj Khan. Dupa ce am citit despre asta, Kangana Ranaut cu care am lucrat mai devreme in Tanu Weds Manu ma chemat sa fac un cantec, Rajaji, in Manikarnika: Regina din Jhansi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu