vineri, 29 martie 2019

RM VIJAYAKAR | 28 martie 2019
MUMBAI - Se bucură să producă filme care introduc noii promițători, pe ecran (Sonakshi Sinha) sau în spatele ecranului (Himesh Reshammiya, Sajid-Wajid, Amaal Mallik, cântăreți și regizori). Salman Khan a devenit o tradiție de a introduce perechi în filmele sale - protagoniștii de stele Sooraj Pancholi și Athiya Shetty în "Hero", cumnatul Aayush Sharma și Warina Hussein în "LoveYatri" și acum nepoata lui Nutan Pranutan Bahl și fiul prietenei constructorului Zaheer Iqbal în "Notebook".
O întâlnire de ultim moment și de grabă văd megastarul într-un mod ciudat, trecând mai repede între grave și obraznic decât clicul unui comutator.
Extrase dintr-un interviu:
Î: Ați văzut filmul original "Jurnalul profesorului?"
A (Smiles): Acesta este un film mai frumos. Așa cum am făcut o mulțime de lucruri pe ea, cred că este mai bine decât asta. Am făcut o poveste minunată, cu fundalul schimbat în Kashmir. Nu putem face un film thailandez aici, nu? Dacă aș fi avut drumul meu, aș fi filmat fiecare film acolo. E atât de frumos.
Î: Aveți credit pentru contribuțiile dvs.?
R: Nu pot fi forțat să iau credit - în plus, de multe ori nu plătește! (Grins) Această poveste a venit la mine mult timp în urmă, dar ca erou. Am crezut că a fost o poveste minunată, dar imaginea mea sa schimbat! Deci nu am putut să o fac. Îmi amintesc când Subhash Ghai-sir a venit la mine cu "Yuvvraaj" I-am spus că vreau să fac o reprelucrare a "Hero!" Dar nu am putut, așa că am făcut propria mea versiune a acesteia mai târziu. Din nou, imaginea mea sa schimbat, așa că l-am luat pe Sooraj Pancholi.
Î: Cum ați găsit perechea principală?
R: Am văzut o audiție la Pranutan și apoi am aflat cine era ea. Așa că i-am sunat pe tatăl ei Mohnish (Bahl) și mi-a spus că a terminat Legea! "Dar cum pot să-mi opresc copilul dacă vrea să acționeze?", A întrebat el. Așa că am spus: "Ce se întâmplă dacă am nevoie de un avocat mâine?" Și el a răspuns: "Va trebui să găsiți pe altcineva!" Poate și eu ar fi trebuit să fac legea pentru a avea grijă de cazurile când am aterizat în necazuri!
În mod similar, l-am văzut pe Zaheer cântând la nunta surorii sale. Și el avea ambiții în filme. Dar amândoi au venit după audiții și pentru că meritau acest film, nu pentru că erau copii ai prietenilor mei și pentru că i-am cunoscut drept copii.
Î: Din cele 31 de ani de experiență, care ar fi sfatul dvs. pentru ei?
R: Simplu, iesi din necazuri. Dar apoi, cred că pot veni probleme în căutarea dumneavoastră.
Î: Ați cântat din nou un cântec ca în "Eroul", dar nu sunteți acolo.
R: Da, cântecul promoțional este în vocea mea.
Î: Ce este mai plăcut, care acționează sau creează filme?
R: Acesta din urmă este mult mai greu de muncit. Trebuie să mă implic în scenariu, în muzică, în muzică și în editări. Asta necesită mult mai multă energie, dar îmi place atât amândouă.
Î: Există planuri de a deveni director mai târziu?
A (Râde): Am vrut să încep cariera mea de regizor. Asta nu sa întâmplat. Slava Domnului!
Î: Îți scrie un jurnal ca eroina aici?
R: Am inceput sa scriu o data, dar apoi mi-am dat seama ca adevarul meu ar putea rani altor oameni si ei ar ateriza in necazuri. În ziua următoare, l-am rescris și apoi am văzut că mă va lua în necazuri. Așa că am încetat să scriu.
Î: Acest film este despre profesori. Cine a fost favoritul tău?
R: Sunt în legătură cu unii, în special cu cei care mă vor bate! Au fost preferatele mele! Un profesor, care mai târziu a trăit în Spania, mi-a scris o scrisoare chiar înainte să moară.
Î: Sunteți joc pentru o serie web?
A (Nods): Da, îmi plac cele curate, nu gunoiul care merge mult. Dar cred că și ei sunt curați - echipa trebuie să facă o baie înainte să vină pe seturi! (Hohote)
India de Vest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu