vineri, 29 martie 2019

Tag-ul fiind costume umane Salman Khan "- Compozitor de muzică de notebook Vishal Mishra!



Pentru compozitorul de muzică și muzică Vishal Mishra, 2019 a început pe o notă ridicată. Muzicianul, care a compus cântece pentru Veere Di Wedding, Race 3, Munna Michael și mai mult, are un întreg album pe care îl merită de data asta! Nu vedem că acest lucru se întâmplă adesea în zilele noastre, dar Vishal a făcut posibil acest lucru cu Notebook. Ceea ce este deosebit despre albumul său este că există o melodie cântată de Salman Khan numită "Main Taare". Deci, pentru a afla mai multe despre asta, am luat legătura cu Vishal și l-am întrebat despre album, despre cariera sa, despre prima sa întâlnire cu Salman și multe altele.

Extrase din interviu:

Felicitări pentru albumul Notebook, acesta a fost iubit de public. Ce crezi despre asta?
Mulțumesc mult. Simt că o persoană va căuta o remunerație și o laudă la un moment dat în viață, dar simt că înțelegerea creativă este greu. Ca persoană creativă, vreau să fac muzică înțeleasă și plăcută de oameni. Oamenii înțeleg acum ce încerc să portretiz, sunt foarte bucuros și recunoscător pentru asta.
În prezent, rareori observăm că compozitorii lucrează pe întregul album și că ați făcut-o cu Notebook. Cum ai făcut-o posibilă?
Îți dau întregul credit producătorilor mei pentru că ai încredere în mine. Mi-au oferit o ocazie de a marca. Am colaborat cu peste 200 de muzicieni și, de asemenea, am călătorit în Europa. Am compus scorul inițial de fond și multe alte melodii, dar niciodată un album întreg. Responsabilitatea aduce cele mai bune rezultate din mine. Deci, da, a fost un proces lung. Toată munca grea este satisfăcătoare atunci când oamenii ascultă melodia și se bucură de ea ca și cântecul lor. Mă simt foarte copleșită.
Cât de important este acest album în cariera ta?
Nu știu despre cariera mea, dar cu siguranță aș considera acest lucru drept unul dintre cele mai uimitoare momente din personalul meu creativ. Aceasta este o amintire pe care o voi pretuim de foarte mult timp. Este un album legat de scenariu și am dorit să fac un astfel de album. Mi-a dat un nivel diferit de satisfacție creativă, este mult mai bun din punct de vedere comercial, așa că sunt mulțumit de asta. În ansamblu, mi-a oferit o oportunitate de a explora înălțimi pe care nu le-am explorat înainte, mă bucur foarte mult că am făcut asta.
Ce este special despre albumul Notebook?
Acest album este imperfect. Este toată muzica populară. Oamenii se referă acum la muzica imperfectă. 90% dintre acestea sunt muzică și 10% sunt magice pe care am lăsat să le lucrez singură. Sper că oamenii se bucură de acest lucru și se bucură de Notebook, deoarece este un film cinstit și foarte cinstit. Este o poveste de dragoste pe care oamenii ar fi auzit-o din când în când, dar acum ei ajung să o vadă pe ecran.
Mergând mai departe, știm cu toții că Salman a cântat "Main Tare". Poți să ne spui despre prima întâlnire cu el?
Aceasta este de fapt a patra mea colaborare cu domnul Salman. L-am cunoscut de 4 ani. Este întotdeauna frumos să lucrezi cu el. Experiența lui este mai mult decât vârsta mea. El a lucrat timp de 30 de ani, iar atunci când o astfel de personalitate și o stea magnifică își deschid inima, este întotdeauna o fericire să-l aibă în configurație. Ma mentorat prin multe lucruri si nu contracara creativitatea. El a sugerat adăugarea limbajului Kashmiri în piesa Bumro pentru film și sa dovedit foarte bine. Viziunea lui este atât de clară. A cântat o melodie pentru film, așa cum ați menționat, și când face ceva, ajunge la mii de oameni. Suntem binecuvântați să obținem îndrumarea lui. Și nimeni nu putea să facă mai bine decât el; el a făcut minuni la cântec.
De când îl cunoști pe domnul Salman atât de mult, poți împărtăși ceva despre el?
Cea mai bună parte despre el este că eticheta pe care o are "Fiind om", îi convine. Mi-a dat mici contribuții care m-au ajutat atât de mult. Există o melodie numită "Nahi Lagda" în film, am făcut altfel corul piesei și mi-a sugerat să o iau înalt și asta sa dovedit a fi foarte frumos.
A fost muzică ceva de care ai fost pasionat încă din copilărie?
Muzica a fost ceva ce am folosit pentru a respira din copilărie. Familia mea este o familie tipică de mijloc. Tatăl meu este avocat și constructor, iar mama mea este o gospodină simplă. Nu era nimeni în familia mea care să fie intrigat de muzică. Am făcut foarte mult până în 2012. A început cu o audiție la care am căzut, și de atunci nu am părăsit niciodată Bombay. Toate acestea au fost ca un vis. Oamenii întreabă despre luptele și succesul meu, dar niciodată nu mi-am dat seama de toate acestea până acum. Aceasta este viața mea acum, lucrez 20 de ore pe zi. Mă simt binecuvântat că Dumnezeu mi-a dat ocazia de a crea muzică.
Îi dorim lui Vishal și echipei Notebook mult noroc pentru filmul lor care se va lansa mâine, 29 martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu