luni, 29 aprilie 2019

. V-am spus PRIMUL: Brahmastra nu se ciocnește cu Dabangg 3
WE TOLD YOU FIRST: Brahmastra is not clashing with Dabangg 3
1/2

După ce Hrs a fost primul care ți-a spus pe 23 aprilie că infamul conflict de Salman Khan-Ranbir Kapoor era puțin probabil să se întâmple. Acum, sa dovedit corect.
Brahmastra a fost împinsă cu șase luni înainte și se așteaptă să fie lansată în vara anului 2020. Karan Johar a împărtășit o notă scriitorului-regizor Ayan Mukerji, spunând: "Visele sunt construite cu dragoste și muncă grea! #Brahmastra vine în vara 2020! (sic)"
De asemenea, nota lui Ayan a afirmat: "În ultima săptămână, am aflat că toate echipele care lucrează la film, conduse de echipele mele VFX, au nevoie de mai mult timp pentru a obține efectele vizuale, pentru a obține sunetul și muzica corectă și în cele din urmă, pentru a obține dreptul de film. (Pentru a îndeplini viziunea creativa a lui Brahmastra ).
Având în vedere acest lucru, ne îndepărtăm de la Crăciunul 2019 ca obiectiv pentru eliberarea filmului. Lucrul în atingerea acestui obiectiv ar putea afecta cel mai important obiectiv - acela de a crea cea mai bună experiență cinematografică posibilă pe care o poate avea Brahmastra!
Data lansării noastre este acum plănuită pentru vara anului 2020, dar nu vreau să fiu grabită de data aceasta și să spun asta până când cineva este absolut sigur. "
Nu ne place să ne lăudăm, dar sincer am fost primii care v-am spus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu