joi, 27 iunie 2019

HAAA???

SCOPURI: Esha Gupta dobândește o echipă de baschet, practica suplimentară a lui Tahir Raj Bhasin pentru a deveni Sunil Gavaskar

  • După ce au fost corespondenți
  • Iunie 27, 2019, 06:15 AM IST
1. Esha Gupta dobandeste o echipa de baschet
Esha Gupta acquires a basketball team
1/3

Esha Gupta este pasionat de sport, mai ales de baschet. Într-o încercare de a răspândi gradul de conștientizare al sportului preferat și de al duce la nivelul următor, actrita Total Dhamaal a devenit acum un mândru proprietar al echipei Hoop Heads din Liga Street Ball, prima ligă de baschet semi-pro 3v3 din India.
"Întotdeauna am fost în sport și iubesc disciplina care vine cu ea. Am jucat volei la nivel de stat. Și am fost întotdeauna pasionat de baschet, fotbal, F1, Nascar și cricket și, prin urmare, am decis să-mi iau pasiunea pentru baschet cu puțin înainte ", spune Esha, adăugând:" Prin urmare, echipa mea Hoop Heads (cu partenerul meu Devarsh Thaker). Știu că țara noastră are atâtea talente și, în felul nostru, încercăm să aducem baschetul în mainstream pentru fetele și băieții noștri. Am urmat NBA toată viața mea și aceasta a fost pe lista mea de găleți. "
Jucătorii ei de favoare din întreaga lume includ LeBron James, Shaquille O'Neal alias Shaq și Kobe Bryant. "Îl iubesc, de asemenea, pe Stephen Curry și în prezent mă zdrobesc pe Kyle Kuzma!" Esha semnează.

2. Ali Abbas Zafar continuă să se gândească la succesul postului "Bharat"
Ali Abbas Zafar continues to think big  post
2/3

Cu cinci filme în nouă ani, Ali Abbas Zafar a devenit unul dintre cei mai căutați regizori din Bollywood. Eliberarea lui Eid 2019, Bharat , în care joacă Salman Khan și Katrina Kaif, a traversat marca Rs 200 crore și continuă să crească în moolah la box-office. Cu aceasta, Ali are un film Rs de 200 de centimetri si doua filme Rs 300-crore ( Sultan , 2016 si Tiger Zinda Hai , 2017). De altfel, singurul regizor care a realizat acest punct de vedere este Rajkumar Hirani cu 3 idiote (Rs 200 crore plus) și PK și Sanju (ambii având încrucișat Rs 300 crore).
Acum, cunoscut pentru amploarea subiecților săi și încântat să ofere animatori sănătoși, Ali este umilit de răspunsul publicului. El spune: "Când am plecat să fac un film, nu mă gândesc la înregistrări. Aceasta nu este abordarea mea. Ar putea fi o propunere extrem de limitantă, presurizantă pentru orice regizor, mai ales pentru mine, pentru că prețuiesc povestirea. Întotdeauna mi-am propus să povestesc o poveste. Aprecierea publicului ma împuternicit să spun povestiri pline de inimă și divertisment că întreaga națiune ar putea merge la teatre să se bucure și să o numească "paisa vasool". "
Mai mult, el susține că intenția sa a fost întotdeauna să contribuie la industria cinematografică prin furnizarea de conținut de calitate și de divertisment, precum și de afaceri. "Intenționez să continui să fac aceste spectacole emoționante pe scară largă, deoarece acestea sunt filmele pe care întreaga națiune le ia la teatre pentru a sărbători. Succesul filmelor mele îmi întărește credința în realizarea unui cinematograf accesibil, care este extrem de distractiv și care are inima la locul potrivit ", rezumă regizorul, care a început călătoria cu Mere Fratele Ki Dulhan (2011) și a urmat-o cu Gunday (2014).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu