sâmbătă, 31 august 2019

Nu zicem decat: pffffffffffff trec prin momente grele , chiar daca e ce imi dorec momentan

Iulia Vântur a vorbit, în premieră, despre căsătoria cu Salman Khan și copilul pe care și-l dorește. Blonda, care a împlinit 39 de ani în vara asta, s-a mutat de peste șase ani în India, unde a luat-o de la zero, clădindu-și în timp record o carieră la Bollywood.
„Acum chiar m-am întors de la Londra, unde am filmat pentru un film de acțiune. Am filmat cu o echipă de profesioniști de la Hollywood și mi-a plăcut foarte tare.. A fost o experiență care m-a provocat foarte tare', a declarat vedeta într-un interviu pentru emisiunea Vorbește lumea, de la Pro TV.Întrebată cu cine și-a petrecut vacanța, Iulia Vântur a spus: „Am fost cu familia. Cu familia din India, cu prieteni și cu…', lăsând să se subînțeleagă numele iubitului ei din India. Deși se află într-o relație intens  mediatizată cu Salman Khan, Iulia încă evită să-i pronunțe numele starului indian, preferând discreția extremă în ceea ce-i privește.„Poate că mămică da. Căsătorită… nu știu, am trecut de vârsta de 20 de ani în care mi se părea căsătoria o chestie extraordinară. Sincer, mă uit în jurul meu și văd oameni care nu știu dacă sunt neapărat mai fericiți căsătoriți. Nu mi se pare atât de important ca doi oameni să fie căsătoriți. Mi se pare important ca doi oameni să se iubească și să fie împreună. Sper ca în rolul de mămică să fiu o mamă responsabilă și bună', a încheiat Iulia.

Presa internațională, cu ochii pe relația lor

Orice declaraţie făcută de Iulia  face înconjurul presei din India şi este preluată de publicaţii precum Times Now, Times of India, India Today sau Planet Bollywood. Astfel, în țara lui Salman Khan se vorbește intens despre căsătoria acestuia cu frumoasa româncă, deși ei își duc povestea de amor într-o discreție totală.
„La Bollywood, oamenii nu vorbesc niciodată despre relațiile lor. Există o anumită decență și din partea publicului din acest punct de vedere. Eu nu pot decât să respect lucrul acesta, pentru că relațiile trebuie să rămână personale. Sigur că și aici curiozitatea este mare, de exemplu dacă treci printr-un aeroport e aproape imposibil să nu te fotografieze cineva.
Și în presă mai apar articole legate de relații și alte lucruri personale, însă starurile nu vorbesc niciodată despre acestea', spunea Iulia în urmă cu câteva luni.
PLICTISITOR NU?ASTA SPUNEAM SI EU!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu