joi, 31 octombrie 2019

INTERZIS CELOR CU CREER , PERU A CITI PORCARIA ASTA NOI AVEM UN RASPUNS FINAL FOSRTE MIC!!

Iulia Vântur și-a schimbat radical viața de dragul iubitului său. Ce i-a cerut acum Salman Khan. Puține femei ar fi deschise la aceste schimbări

Iulia Vântur și-a găsit sufletul pereche la mii de kilometri depărtare de țara natală, iar de atunci, de dragul iubitului său, și-a schimbat radical viața. Ce i-a cerut Salman Khan?

Iulia Vântur și-a schimbat radical viața de dragul iubitului său, Salman Khan

Iulia Vântur, fostă prezentatoare de televiziune, actriță și model, a decis să se mute din România în anul 2012. Fosta vedetă de la PRO TV a decis să o ia de la zero în India, revenind în țară ori de câte ori are timp, pentru a-și vedea părinții și prietenii ori pentru a participa la diferite evenimente. La mii de kilometri depărtare de țara natală și-a găsit și sufletul pereche, un actor, producător și cântăreț pe numele din buletin Abdul Rashid Salim Salman Khan, celebru star la Bollywood. Acum că trăiește într-o țară cu alte tradiții și obiceiuri, este obligată să le respecte cu strictețe.
Iulia Vântur și-a schimbat radical viața de dragul iubitului său. Ce i-a cerut acum Salman Khan. Puține femei ar fi deschise la aceste schimbări
Iulia Vântur alături de o parte din familia lui Salman Khan
De altfel, chiar Salman Khan este cel care o forțează să se conformeze. Mai mult, presa internațională a notat că românca a fost acceptată de familia acestuia tocmai pentru că a fost deschisă la anumite schimbări. În plus, mai mulți apropiați ai cuplului au susținut că celebrul actor de la Bollywood i-a solicitat blondinei să învețe cântecele indiene. În definitiv, nu este ceva nou în familia acestuia, pentru că și fratele lui, Arbaaz Khan, i-a cerut iubitei Giorgia Andriani să învețe dansurile clasice ale acestei țări. Astfel că, la fel cum Giorgia a început antrenamentele, așa va face și Iulia Vântur.

Are regrete?

Cât despre ce a pierdut fosta vedetă PRO TV pe drumul către celebritate ori dacă are regrete, sau poate dacă ar vrea să o ia de la capăt, Iulia Vântur a afirmat că nu există nicio urmă de regret, iar ieșirea din zona de confort i-a adus numai lucruri bune.
„Nu, să ştii că n-am regrete, motiv pentru care, după cum vezi, încerc constant lucruri. Mi-am început cariera de prezentator de ştiri, după care am prezentat şi „Dansez pentru tine“, care a fost un show de anvergură, foarte iubit în România, despre talent, dans, poveste. Cineva acolo sus mă iubeşte şi a ştiut unde este locul meu.

Am făcut lucruri care mi-au plăcut şi nu m-am oprit niciodată într-un singur loc. Eu sunt curioasă de fel şi mi-a plăcut să descopăr lucruri noi despre mine. Şi nu puteam face asta decât dacă ieşeam din zona mea de confort”, a spus fosta prezentatoare TV într-un interviu acordat Danei Săvuică pentru emisiunea online ”E OK să fii vedetă?”.
OK, OK , OMULE DACA NU ERA EL CEL MAI FRUMOS SI CEL CU BANI SI CEL MAI CUOSCUT SI ERA VRUN TRACTORIST URAT MAI FACEA ASTA RASPUNS FINAL=MORTA DE BANI DACA E SA FIE CUM ZICETI VOI!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu