luni, 30 decembrie 2019

"Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna hobby-ul; - Salman Khan

Vorbind despre același lucru într-un interviu recent, Salman a spus: "Multe mulțumiri oamenilor care m-au făcut cine sunt, fani și susținători deopotrivă. Cel mai important lucru din viața unui actor este călătoria și călătoria mea. Nu a fost nimic. scurt de uimitor. "
Salman Khan


Salman Khan și-a făcut debutul la Bollywood cu filmul din 1988, Biwi Ho To Aisi și le-a oferit fanilor săi câteva spectacole strălucitoare în cursul anului. De la comedie la romantism, actorul a reușit să atingă fibra sensibilă a publicului cu fiecare dintre filmele sale. "Am văzut multe și am întâlnit atât de mulți oameni strălucitori pe drum, care m-au învățat atât de mult și m-au făcut persoana care sunt. Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna fanii care îmi dau dragoste necondiționată și este din cauza faptului că Le spun că mă străduiesc mereu să le ofer tot ce e mai bun ”, a spus Khan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu