luni, 30 decembrie 2019

„Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna fanii” - Salman Khan NU TE VOI UITA NICIODTA INCER FARA ARIPI SALMAN BHAI(

Salman Khan este unul dintre cei mai populari actori de la Bollywood. Actorul și-a sărbătorit 54 de ani de naștere săptămâna trecută și a petrecut trei decenii în industrie. Superstarul a avut o călătorie incredibilă și, de asemenea, atribuie acest lucru fanilor săi.

Salman a spus recent într-un interviu: „O mulțumire mare oamenilor care m-au făcut cine sunt, fanilor și binecuvântătorilor mei. Cel mai important lucru din viața unui actor este călătoria și călătoria mea a fost cu adevărat uimitoare. ”
Publicitate

Salman Khan și-a făcut debutul la Bollywood în 1988 cu filmul Biwi Ho To Aisi și le-a oferit fanilor săi câteva apariții strălucitoare de-a lungul anului. De la comedie la povestea de dragoste, actorul a reușit să ajungă la o linie cu publicul cu fiecare dintre filmele sale. „Am văzut atât de mult și am întâlnit atât de mulți oameni strălucitori pe parcurs, care m-au învățat atât de mult și m-au transformat în cine sunt. Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna fanii care mă iubesc necondiționat și tocmai de aceea pe cei care mă străduiesc să fac tot posibilul ”,

a spus Khan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu