duminică, 29 decembrie 2019

Salman Khan, după ce a împlinit 30 de ani la Bollywood: „Călătoria mea nu a fost deloc uimitoare”!


imagine



Pe măsură ce actorul Salman Khan împlinește trei decenii în cinematografia indiană, își creditează fanii pentru longevitatea carierei sale și pentru un succes inegalabil. Actorul, care și-a început călătoria în filme cu Biwi Ho To Aisi din 1988 și și-a făcut debutul în rolul principal în Maine Pyar Kiya, lansat pe 29 decembrie 1989, a spus că mulți oameni „strălucitori” l-au format în persoana care este astăzi .

„Mulțumesc foarte mult oamenilor care m-au făcut să fiu cine sunt, fanilor mei și binevoitorilor deopotrivă. Cel mai important lucru din viața unui actor este călătoria, iar călătoria mea nu a fost deloc uimitoare ”, a spus Salman pentru PTI. Actorul a fost lansat ca un actor romantic de Sooraj Barjatya și a continuat să prezinte în dramele romantice precum Saajan, Hum Aapke Hain Koun ... ?, Khamoshi: The Musical și Pyaar Kiya To Darna Kya.

De asemenea, a bifat osul amuzant cu spectacolele sale în comedii precum Andaz Apna Apna, Mujhse Shaadi Karogi, Maine Pyaar Kyun Kiya?, Partener și No Entry, printre altele. La sfârșitul anilor 2000, Salman a făcut o schimbare majoră în cariera sa, cu Wanted. Filmul l-a stabilit drept una dintre cele mai mari vedete de acțiune din industrie și a continuat să ofere hit-uri înapoi, precum Dabangg, Bodyguard, Kick, Ek Tha Tiger și Tiger Zinda Hai.

Actorul și-a scăpat zona de confort pentru filme precum Phir Milenge, Bajrangi Bhaijaan, Tubelight, Sultan și Bharat. Cea mai recentă ofertă a lui Salman este Dabangg 3, iar filmul a devenit cel de-al 15-lea blockbuster consecutiv al lui Rs 100 crore.

Salman a spus că va continua să dea tot posibilul să-și distreze fanii în anii următori. „Am văzut atât de mult și am întâlnit atât de mulți oameni strălucitori pe parcurs, care m-au învățat atât de mult și m-au sculptat în persoana care sunt. Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna fanii care îmi dau dragoste necondiționată și din cauza lor mă străduiesc să le ofer tot ce le este mai bun pentru ei ”, a adăugat el.
Actorul, care a împlinit 54 de ani vineri, este ocupat în prezent să o filmeze pe Radhe. De asemenea, el are Kick 2 și remake-ul hindi al filmului sud-coreean Veteran în lucrări...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu