miercuri, 29 ianuarie 2020

Dacă Salman Khan nu m-ar fi susținut, aș fi fost doar un producător principal: Himesh Reshammiya!

Actorul muzical Himesh Reshammiya, care se pregătește pentru lansarea dramei sale romantice Bollywood Happy Hardy And Heer, spune că va fi întotdeauna îndatorat lui Salman Khan pentru dragostea și sprijinul continuu.
Salman i-a oferit lui Himesh prima sa mare pauză la Bollywood cu Pyaar Kiya lui Darna Kya în 1998. Ulterior, Salman și Himesh au continuat să dea numeroase albume de filme la fel ca Yeh Hai Jalwa, Dulhan Hum Le Jayenge, Tere Naam, Prem Ratan Dhan Payo, Bodyguard, Kick printre altele.
Astăzi, aș fi fost doar un producător senior dacă nu ar fi fost Salman Khan care mi-a recunoscut vocea și mi-a oferit platforma să cânt. Tatăl său (Salim Khan) m-a sfătuit mereu să fac la fel. Prin urmare, încerc mereu să caut noi talente pentru a le oferi pauză în cântare. În mod regulat, selectez voci care se potrivesc compoziției mele indiferent dacă este vorba despre un nou venit sau un cântăreț renumit. Creativitatea mea este cea care definește cine ar trebui să fie cântărețul meu. Uneori, o compoziție cere vocea unui cântăreț de superstar, atunci ar trebui să alegem în mod corespunzător în consecință, dar dacă o melodie necesită o voce nouă, atunci trebuie să oferim o șansă unui nou venit și am aflat asta de la Salman ”, a spus Himesh.
„Chiar și compania mea de muzică mă susține la fel pentru că, dacă piesa nu se potrivește vocii, atunci cântecul, precum și cariera cântărețului va fi terminată”, a adăugat el.
În următorul său film Happy Hardy și Heer, Himesh va fi văzut în primul său dublu rol. Povestea îl urmărește pe Himesh ca un timid, docil Harpreet Singh Lamba, care este îndrăgostit de prietenul său din copilărie Heer (Sonia Mann). Cu toate acestea, ea se gândește la el la fel ca prietenul ei și în schimb îi place muzicianul Hardy (interpretat și de Himesh).
Vorbind despre film, Himesh a spus: „Sunt foarte încântat pentru asta și sunt personal mulțumit de film. O poveste de dragoste bună nu a apărut de mult timp în Bollywood. Muzica filmului primește și recenzii rave. Dar, în afară de muzica lui super hit și locații superbe, filmul este cu adevărat bun și o frumoasă poveste de dragoste. Tema principală a filmului este „prietenie”, subliniind lupta actuală dintre dragostea pură și succes. Există un mesaj despre modul în care fetele astăzi se uită la relații. Deci, să vedem cu cine se întoarce Heer. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu