miercuri, 29 ianuarie 2020

Himesh Reshammiya pe melodia sa din Radhe lui Salman Khan: S-a dovedit a fi foarte bun!

Himesh Reshammiya și-a început cariera muzicală cu pionarul Salman Khan, Pyaar Kiya To Darna Kya. A compus melodii pentru multe filme ale lui Salman Khan precum Bandhan, Hello Brother, Dulhan Hum Le Jayenge, Kahin Pyaar Na Ho Jaaye, Tere Naam, Maine Pyaar Kyun Kiya, Kick, Prem Ratan Dhan Payo și altele.
Acum, Himesh și Salman au colaborat din nou pentru următorul film Radhe: Your Most Wanted Bhai. Ne-am întâlnit recent cu Himesh și l-am întrebat la ce să se aștepte de la melodie, de câte ori a colaborat cu Salman Khan, piesele au fost un scenograf. La care Himesh a spus: „Sper ca piesa să fie acceptată în același mod (ca și melodiile lor anterioare), deoarece există multă presiune. Salman bhai este un superstar atât de mare, așa că melodia cu el va fi un blockbuster. S-a dovedit a fi foarte bun și sunt foarte fericit. Cu toții suntem siguri 100%, va fi bine. ”

În continuare, vorbind despre următorul său film ca actor, Happy Hardy And Heer, Himesh a declarat: „Sunt foarte fericit că Salman bhai i-a plăcut trailerul filmului meu (Happy Hardy And Heer). Se lansează de 1 ianuarie. Amit ji (Amitabh Bachchan) i-a plăcut și el. Nu am văzut o astfel de poveste de dragoste de mult timp și există o mulțime de filme bazate pe concept. Ayushmann Khurrana realizează câteva filme de succes. Așadar, pe 31 ianuarie, dacă vrei să urmărești o poveste de dragoste bună, cu un mesaj progresiv frumos și o călătorie în inima unei femei, cu muzică bună și locații bune, vei găsi Happy Hardy And Heer foarte interesant. "
„Sper să obțin câteva recenzii grozave din partea criticilor sau altfel voi încerca să le câștig inimile încă o dată. Dar sper că sunt de partea mea de data asta pentru că sunt foarte pozitivă și sper să ridice un stilou verde de data asta pentru că am depus multă muncă grea ”, a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu