sâmbătă, 29 februarie 2020

Când Salman Khan a cântat „Dil Deewana” în exclusivitate pentru Bhagyashree

Dragostea lui Salman Khan pentru Bhagyashree nu a trecut neobservată. De multe ori se crede că nu împărtășește sărutări pe ecran, deoarece Bhagyashree a refuzat să-l sărute în film. Știați, totuși, că a existat și o perioadă în care Salman a cântat piesa „Maine Pyar Kiya”, „Dil Deewana”, exclusiv pentru Bhagyashree, în urechile ei?
Însuși Bhagyashree a confirmat știrea la ET Times. Ea a continuat să spună că Salman Khan o tachina în acea zi. El a cântat melodia timp de o jumătate de zi și a făcut acest lucru în ciuda refuzului ei. Apoi a dezvăluit că Salman a făcut asta pentru că știa despre Himalaya, acum soțul ei. Salman a dorit ca Bhagyashree să-l cheme pe Himalay la seturi.
„Salman a fost primul care a aflat despre relația mea cu Himalaya în timpul filmării melodiei,„ Dil Deewana ”. El mi-ar urma și mi-ar zice cântecul la ureche. L-am avertizat că oamenii vor începe să vorbească despre noi. După ce m-a iritat o jumătate de zi, mi-a spus că știe despre Himalaya. El chiar mi-a sugerat să sun Himalaya în locație ”, își aminti ea.
Bhagyashree a dezvăluit recent chiar și o altă informație interesantă. În cadrul unui eveniment, ea a împărtășit că s-a confruntat cu despărțirea de prima sa iubire Himalaya, timp de un an și jumătate. Bhagyashree a declarat că încă se sperie chiar gândindu-se la asta. Cuplul, care s-a căsătorit într-un templu, în prezența lui Salman Khan și Sooraj Barjatya, este binecuvântat cu un fiu actor Abhimanyu Dassani și o fiică.When Salman Khan sang 'Dil Deewana' to Bhagyashree exclusively

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu