vineri, 28 februarie 2020

Știri despre divertisment: Salman Khan se apropie de „brandwagon” cu un swag nou

New Delhi: La 54 de ani, superstarul de la Bollywood, Salman Khan, pare să găsească dintr-o dată un swag nou în arena de aprobare a mărcii. El face reclamă la un brand de smartphone, o cola populară și multe altele. Actorul care s-a bucurat întotdeauna de un apel masiv și „rezonează cu cuvântul„ swag ”într-un mod pe care nimeni altcineva nu îl poate”, ar părea întotdeauna ca o alegere de top printre vedetele Bollywood pentru acordări, dar a preferat să stea departe de jocul mărcilor, așa că departe.
Miercuri, producătorul chinez de smartphone Realme a anunțat că a călcat în Salman ca ambasador al mărcii. Actorul va aproba viitoarele dispozitive ale mărcii Realme 6 și Realme 6 Pro pentru o sumă nedezvăluită.
"Ceea ce face ca Salman Khan să fie cea mai bună alegere pentru noi, este faptul că se bucură de un apel masiv în diferite regiuni și profiluri demografice din India. Aceasta ne aduce o valoare imensă, deoarece una dintre propunerile de vânzare unice ale mărcii noastre constă în realizarea tehnologiei de vârf, distracție. produse elegante, bazate pe calitate, la îndemâna tuturor și pe toate segmentele de preț. Având Salman Khan la bord cu un fan mamut în continuare, ne va ajuta să atingem și să ne apropiem de acel public țintă al nostru ", a declarat Madhav Sheth, vicepreședinte Realme și CEO din Realme India.
Datorită faptului că deține brandul Being Human, Salman a minimizat întotdeauna asocierea cu aprobarea produsului. Rare cazuri în care a spus da includ suplimente pentru sănătate Revital, îmbrăcăminte interioară pentru bărbați Dixcy Scott, compania fintech BharatPe și furnizor de soluții de decor Somany Ceramics. De asemenea, el a fost asociat cu marca de cola Thums Up de mult timp, dar asta s-a încheiat cu ceva timp înapoi.
În ceea ce privește noua poziție ca față de Realme, Salman a spus că este fericit. "Sunt fericit să fiu fața mărcii de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere din lume. Seria Realme 6 este elegantă și plină de viață și sunt sigură că va găsi favoarea consumatorilor", a spus Salman, care are 39,2 milioane de urmăritori pe Twitter.
Fostul ambasador al mărcii Thums Up și-a primit, de asemenea, fizz-ul recent, fiind fața lui Pepsi.
"Se știe că Salman Khan are o legătură puternică între generații și sexe. Este o icoană a tineretului în toată țara, iar popularitatea sa, apelul în masă și legătura cu publicul indian îl face o alegere perfectă pentru noi, având în vedere că suntem un centru pentru tineret De fapt, atitudinea sa extrem de răcoroasă permite generației de astăzi să se relaționeze puternic cu el și credem că rezonează cu cuvântul, SWAG, într-un fel pe care nimeni altcineva nu îl poate ", a declarat purtătorul de cuvânt al PepsiCo India pentru IANS despre Salman, care a fost asociat cu cuvântul „swag” de când melodia sa „Swag se swagat” din blockbuster-ul din 2017 „Tiger Zinda Hai” a devenit un imn de dans, datorită bătăilor sale ciudate, mișcărilor cool și chimiei pe care le împărtășește cu eroina Katrina Kaif.
La începutul acestei luni, Pepsi a lansat imnul său de Ziua Îndrăgostiților „Swag se solo” în care apare actorul. A fost un succes masiv, cu peste 118 milioane de vizualizări pe YouTube în două săptămâni. #SwagStepChallenge de la Pepsi a creat un record de 52,8 miliarde de accesări pe TikTok, iar recentă provocare „Swag Se Solo” a înregistrat peste 5 miliarde de accesări cu peste 50.000 de videoclipuri.
În trecutul trecut, Pepsi a lucrat cu Salman pentru o integrare cu filmul său, „Dabangg 3”, și a creat o provocare pentru a dona nuanțele „Dabangg Pepsi”, care a fost una dintre cele mai de succes provocări pentru TikTok în India, cu mai multe decât un video lakh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu