sâmbătă, 29 februarie 2020

Stiri!

★ Am fost greșit. Nu am spus că nu voi face un film cu el. Am spus că nu știu dacă voi primi din nou o oportunitate, deoarece este o stea atât de importantă încât nu știu dacă ar vrea să lucreze din nou cu mine. Am foarte noroc, cred. Sunt foarte recunoscător lui. Este un actor uimitor și, desigur, este un superstar. Este la fel de umil și de drăguț ca aura de superstar care îl înconjoară ”, spune ea.
„În fiecare zi, învăț ceva de la el. Este la fel de pasionat ca în urmă cu 20-30 de ani. Are o cronică excelentă și nu am făcut comedie până acum. Îi place să improvizeze și continuă să schimbe scenele și face mult mai distractiv. Este al naibii de frumos să înveți toate aceste lucruri. - Disha Patani / p>

29 februarie 2020
imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu