marți, 31 martie 2020

„Ma numit Aditya Chopra ...”: Iată ce șeful YRF i-a spus lui Kangana Ranaut că a respins „Sultanul” În timpul unei interacțiuni, Kangana Ranaut a deschis respingerea lui Salman Khan, „Sultan” și a lui Sultan, a lui Ranbir Kapoor.

Kangana Ranaut a dezvăluit despre dorința ei de a lucra cu Aamir Khan, Ranbir Kapoor și Ranveer Singh în timpul unei interacțiuni recente cu Pinkvilla. Talentul actor-cineast a vorbit despre felul în care o vede pe Ranbir și pe ea într-un film de tip Abhimaan . În timp ce a fost alături de Ranveer, Kangana a spus că va lucra la un film care este pe liniile A Star Is Born . Între timp, vorbind despre Aamir, ea a spus că va colabora la un proiect bazat pe povestea de dragoste a lui Dilip Kumar și Madhubala.
Acum, în timp ce vorbea cu portalul de divertisment, Kangana a dezvăluit, de asemenea, că i-a fost oferită atât sultanului Salman Khan, cât și Sultan-ul lui Ranbir, pe care până la urmă a respins-o. Ea a declarat: "Ranbir Kapoor a venit la mine acasă și mi-a oferit să fac Sanju . Nu mi-a plăcut mult rolul. Nu am avut prea multe lucruri de făcut în film, așa că i-am spus nu. Imaginați-vă ce alta actrițele i-ar spune nu? "
Kangana a continuat să spună: „Dar am crezut întotdeauna că nu sunt aici din cauza filmelor pe care le-am făcut, ci din cauza filmelor pe care nu le-am făcut”.
În timp ce vorbea despre Sultan , actorul Panga a împărtășit: „Am fost abordat și pentru Sultan pe care nu l-am făcut și îmi amintesc după ce am spus nu, Aditya Chopra m-a sunat și mi-a spus„ Nu voi mai lucra niciodată cu tine ”. Deci da , tot ce mi s-a întâmplat ”.
Dezvăluind despre faptul că i s-a oferit rolul lui Madhubala, față de Ranbir, în biopicul lui Kishore Kumar, Kangana a spus: "Anurag Basu mi-a oferit rolul lui Madhubala în biopicul lui Kishore Kumar pe care îl plănuia cu Ranbir Kapoor. Asta nu s-a întâmplat atunci. Dar acum, eu Aș dori să-și înfățișeze viața pe ecran cu siguranță. "'Aditya Chopra called me...': Here is what YRF chief told Kangana Ranaut on rejecting 'Sultan'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu