vineri, 24 aprilie 2020

2652/5000 Randeep Hooda pe Salman Khan: L-am urmărit în Kick, l-am antrenat în Sultan, testându-l acum în Radhe

Mult așteptatul film al Netflix, Extraction, tocmai a picat astăzi. Și chiar dacă cineva nu a avut șansa de a te împiedica de filmul de 116 minute, trailerul oferă o idee corectă de exact la ce să te aștepți. Există Chris Hemsworth și apoi există Randeep Hooda, luptându-l într-o scenă intensă de luptă din mână în mână.

Deci, care a fost experiența filmării cu vedeta Thor? Vorbind cu India Today Television, Randeep a spus: "Sam (Hargrave, regizor, Extraction) ne-a spus că nu cunoașteți cu adevărat pe cineva până nu le-ați luptat. Deci, în acest sens, Chris și cu mine ne cunoaștem bine. Era dhai kilo ka haath vs ciocanul lui Thor. A trebuit să arăt ca un munte și să fiu în continuare agil pentru această luptă de mană-a-mano a vechii școli. "

CITEȘTE ȘI | Randeep Hooda a spus motivul pentru care a respins rolurile de la Hollywood înainte de Extragere: erau India stereotipică, ridiculizată

Vorbind despre pregătirea care a intrat pe scena luptei, Randeep a spus: „Am repetat-o ​​(scena de luptă unu la unu) de aproape 3 săptămâni. Ca fan al acestor filme de acțiune, vă dați seama cât de multă pregătire intră în ea. Erau o mulțime de tehnicități de învățat. Era ca o coregrafie pentru o secvență de dans. Nu ar fi fost posibil fără Sam. A fost o experiență destul de împlinitoare, dură și de învățare. "

Chris și Randeep și-au făcut o prietenie în timp ce filmau Extracția. Într-un interviu precedent pentru India Today Television, Chris a declarat că Randeep a fost partenerul său în toate sensurile termenului prin toată chestiunea. Vorbind despre ecuația lui cu Chris, Randeep a spus: "L-am văzut pe Chris pentru prima oară într-un film numit Rush, l-am dat în goană pentru că nu am auzit de el atunci. De atunci, l-am iubit în multe filme. Este un tip minunat. cu acel umor tipic Aussie. Și este atât de distractiv să lucrezi cu el. "
publicitate

Vorbind despre prietenii, conversația ar fi trebuit să se îndrepte către un alt film așteptat al lui Randeep, Salman Khan-starrer Radhe. Vorbind despre camaraderia pe care o împărtășește cu Salman, el a spus: "Salman și cu mine suntem prieteni mulți ani. Este un senior și mult mai înțelept decât mine. Împărtășim o camaraderie grozavă. În Kick, l-am urmărit, în Sultan, am antrenat el, iar în Radhe, probabil că testez ce a învățat. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu