duminică, 31 mai 2020

Când Salim Khan a luat pedeapsa lui Salman Khan în școală

Salman Khan a acceptat deseori că a fost un copil obraznic pentru părinții săi Salim și Salma Khan. Acum, un videoclip în care Salman Khan vorbește despre faptul că Salim Khan este pedepsit în locul lui Salman, a făcut runde pe internet. Salman Khan a apărut în emisiunea „The Kapil Sharma Show”, unde actorul a dezvăluit că tatăl său Salim Khan a luat o pedeapsă în școala sa pentru plata unor taxe.
„Într-o zi, tatăl meu s-a întors de la serviciu și m-a văzut stând în afara clasei. El a întrebat: "Ce ai făcut acum?" Am spus: „Nimic, taticule. Nu știu de ce a venit directorul și m-a rugat să stau sub stâlpul de pavilion. Am stat aici toată ziua. ' La acea vreme eram în clasa a patra ”, a spus Salman.
După ce a aflat că Salman a fost pedepsit pentru taxe întârziate, Salim a stat sub stâlpul de pavilion ca pedeapsă, deoarece nu a putut să plătească taxele la timp. „Tatăl meu a spus:„ Nu trebuie să plătească taxe, eu sunt. Trebuie să-l ții în clasă. Rămân cu bani. Voi plăti taxele, dar acum, dacă trebuie să pedepsești, trebuie să mă pedepsești. Așa că a mers și s-a așezat subWhen Salim Khan took Salman Khan's punishment in school stâlpul de pavilion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu