sâmbătă, 30 mai 2020

Swag Step Challenge

Noul swag din acest sezon urmează să treacă la metodele tradiționale de salut precum Salaam și Namaste. Și promovarea acestei campanii de către Pepsi, pe rețelele de socializare este nimeni altul decât actorul Salman Khan, ambasadorul brandului al companiei de băuturi populare. Campania video își propune să inspire lumea că să ne salutăm reciproc cu Salaam / Namaste este o modalitate perfectă de a asigura distanțarea socială și de a menține conexiunile în mod responsabil.

După ce Khan, care va fi văzut în filmul Radhe următoare, a lansat campania #SwagStepChallenge, o mulțime de actori și chiar fanii săi au luat pe social media și i-au imulat mișcările. De la Jacqueline Fernandez, care a fost văzută recent într-un videoclip cu Salman, până la coregrafa Remo D’Souza și renumita Big Boss 13 Shehnaaz Gill, Asim Riaz, Himangshi Khurana, au luat toate provocarea.

Campania este o extensie a campaniei centrate în tineret - „SWAG SE SOLO” și se bazează pe trei perspective relevante - ideea culturală care recunoaște salaam și namaste ca parte inerentă a culturii naționale; perspectiva socială care recunoaște importanța distanțării sociale în lumea nouă; și ideea consumatorilor care recunoaște nevoia oamenilor de a se exprima într-un mod distractiv și antrenant.
Salaam_Namaste_Karo_Swag_Se

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu