joi, 28 mai 2020

CE AI ZIS?Răspuns: Când Salman Khan s-a deschis despre logodna sa cu Iulia Vantur: Aș anunța eu, ar fi un moment mândru pentru mine

Răspuns: Când Salman Khan s-a deschis despre logodna sa cu Iulia Vantur: Aș anunța eu, ar fi un moment mândru pentru mine
Nunta lui Salman Khan a fost un subiect de curiozitate masivă, iar în 2016, a existat zumzetul masiv potrivit căruia actorul este pregătit să ia plonja și să lege nodul cu Iulia Vantur. Renunțând la zvonuri despre logodna sa cu Iulia Vantur, Salman Khan i-a spus lui Mumbai Mirror: „Acestea sunt doar zvonuri așa cum ai spus tu însuți. Dacă m-aș fi logodit sau m-aș fi căsătorit, nu aș aștepta să apară veștile. Aș anunța eu, ar fi un moment mândru pentru mine, mi-am spus că sunt chup rahoonga ca acele stele de altădată care și-au ascuns soțiile crezând că le va reduce fanii. Știu că toată țara ar fi fericită pentru mine. ”

Pe o notă mai ușoară, actorul și-a împărtășit gândurile despre căsătorie și a declarat: „Dacă trebuie să se întâmple, așa va fi. S-ar putea să se întâmple doar într-o noapte, mă voi trezi dimineața la gândul „Ho gayi hai, ab jhelo isse”.


Interesant este că Iulia Vantur continuă să stea ca o stâncă cu Salman Khan. În prezent petrece blocaj cu actorul la faimoasa sa fermă Panvel. Iulia a împărtășit mai multe imagini din v
Throwback: When Salman Khan opened up about his engagement with Iulia Vantur: I would announce it myself, it would be a proud moment for meiața lor de fermă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu