miercuri, 27 mai 2020

Mama lui Tiger Shroff a acționat în acest film și reacția lui Sis Krishna Shroff la ea este adorabilă!

Bhagyashree a debutat cu Maine Pyar Kiya, alături de Salman Khan. Cu toate acestea, la scurt timp după aceea, ea a fost văzută cu greu în filme și acum este pregătită să își revină cu următorul film al lui Prabhas și, de asemenea, joacă un rol esențial în actrița lui Kangana Ranaut Thalaivi . Acum, Bhagyashree este în tendință ca în timpul unei interacțiuni recente, ea a amintit despre un incident despre un fotograf târziu care i-a cerut lui Salman să o sărute în timpul unei rezolvări de fotografii, iar incidentul a avut loc în timpul filmărilor cu Maine Pyar Kiya .
Bhagyashree a declarat: "Pe atunci era un fotograf foarte popular, care nu mai este. El a vrut să facă niște fotografii care nu sunt atât de complimentare cu Salman și cu mine un fel de fotografii„ fierbinți ". Deci, l-a luat pe Salman deoparte și i-a spus. , " Main jab camera set karunga (Când am configurat camera), trebuie doar să o prinzi și să o netezi". "
Actorul a mai împărtășit: „Toți am fost noi veniți, iar acest fotograf a crezut că are libertatea de a face așa ceva. Pe atunci, scenele de netezire nu erau predominante. Nu cred că el sau Salman știau că stăteam foarte aproape și am putut auzi fiecare cuvânt. Pentru o secundă, am rămas șocat, dar tocmai atunci, l-am auzit pe Salman spunând: „Nu am de gând să fac nimic de genul ăsta. Dacă doriți vreo poză de genul acesta, trebuie să o întrebați pe Bhagyashree.” Am respectat răspunsul lui Salman și atunci am realizat că sunt printre oameni siguri. "
De asemenea, Bhagyashree a dezvăluit că va fi o plăcere să lucreze cu Salman și Sooraj Barjatya încă o dată.'You just catch her and smooch her': Bhagyashree recalls photographer insisting this to Salman Khan during a shoot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu