miercuri, 27 mai 2020

Salman Khan și Sangeeta Bijlani datează de aproape un deceniu, în acea zi. Salman Khan și Sangeeta Bijlani datează de aproape un deceniu, în acea zi.


Salman Khan a fost unul dintre cei mai eligibili burlaci de la Bollywood de zeci de ani. Deși nu se grăbește să se căsătorească acum, a existat un moment în care aproape că s-a afundat cu prietena sa de atunci, Sangeeta Bijlani. De fapt, chiar și cărțile de nuntă au fost tipărite. Dar a fost chemat în ultimul moment în timp ce ea „l-a” prins îl înșela.

Când Salman a venit pe Koffee With Karan pentru prima dată în 2013, Karan Johar l-a întrebat dacă încă va întâlni persoana potrivită. „Nu, sunt sigur că am întâlnit câțiva oameni potriviți și cred că vor deveni tot mai stricți. Writer ka beta hoon toh thoda sa righter hona chahiye (sunt fiul unui scriitor, așa că am nevoie de cineva mai tare). Sper că nu greșesc despre asta ”, a spus el.

În timpul discuției, Salman s-a deschis și el în momentul în care aproape că a fost lovit. „A fost o perioadă în care mi-am dorit cu adevărat să mă căsătoresc și atunci pur și simplu nu m-a rezolvat. Am fost întotdeauna atât de aproape. Oamenii au picioare reci. "Theek hai, iubit, isko zindagi bhar jhelna padega kya (Ei cred că sunt un iubit bun, dar este dificil să mă tolereze pentru tot restul vieții)." Cu Sangeeta, chiar și cărțile și toate au fost tipărite ", a spus el.

Karan a întrebat apoi: „Te-a prins?” Simțind ignoranță, Salman a răspuns: „Ce-a făcut ea?” După ce a primit din nou aceeași întrebare, el
Salman Khan and Sangeeta Bijlani dated for almost a decade, back in the day.a întrebat: „Prinde-mă unde?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu