miercuri, 27 mai 2020

Salman Khan când a fost prins înșelând pe logodnicul Sangeeta: explozie din trecut

Mastastarul Bollywood Salman Khan, în ciuda faptului că este unul dintre actorii mai vechi, este încă apreciat ca fiind un inimă finală a industriei.

Și în timp ce actorul își ține viața de dragoste sub înfășurări, a existat un moment în care aproape că a fost lovit de fosta iubită Sangeeta Biljani. Cu toate acestea, nunta a fost apelată chiar în ultima clipă după ce eroul Bharat a fost prins cu mâna roșie, înșelându-și soția.

Vorbind despre incidentul de la Koffee cu Karan în 2013, Salman a declarat: „Nu, sunt sigur că am întâlnit câțiva oameni potriviți și cred doar că vor deveni tot mai stricți. Writer ka beta hoon toh thoda sa righter hona chahiye (sunt fiul unui scriitor, așa că am nevoie de cineva mai tare). Sper că nu greșesc despre asta. ”

„A fost o perioadă în care mi-am dorit cu adevărat să mă căsătoresc și atunci pur și simplu nu m-a rezolvat. Am fost întotdeauna atât de aproape. Oamenii au picioare reci. "Theek hai, iubit, isko zindagi bhar jhelna padega kya (Ei cred că sunt un iubit bun, dar este dificil să mă tolereze pentru tot restul vieții)." Cu Sangeeta, chiar și cărțile și toate au fost tipărite ", a adăugat el.

Karan a întrebat dacă Sangeeta a prins-o, Salman a rostit mai întâi „nu, nu, nu”, dar apoi a mers să mărturisească: „Da, cam așa”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu