luni, 29 iunie 2020

„Ați putea fi cel mai mare cineast sau erou, dar ar trebui să arătați respect”: Sushmita Sen după ce a supraviețuit în Bollywood Sushmita Sen și-a făcut recent debutul în serialul web cu Aarya.

Moartea lui Sushant Singh Rajput a renunțat la dezbaterea în jurul nepotismului, a lobby-ului și a ismei de tabără în industria cinematografică. Câțiva fani și-au exprimat în mod continuu dezamăgirea față de același lucru și i-au lovit și pe Karan Johar, Sonam Kapoor, Salman Khan și alții.
Sushmita Sen, care a făcut un debut pe internet cu Aarya, într-un interviu recent, a vorbit despre același lucru, a raportat BollywoodLife. Ea a spus: "Mulți tineri provin din orașe mai mici, care trăiesc, respiră și mănâncă cinematografie. Vor să devină actori, regizori sau să urmărească unele activități creative aici. Foamea în ele este fantastică, dar deseori este văzută ca disperare.“ 
Amintindu-și propria experiență, Sushmita a spus: "Sunt un străin, dar am fost abordat implicit să fac parte din filme din cauza paginii de frumusețe pe care am câștigat-o. Nu m-am gândit niciodată să devin actor, dar când am luat-o, Am simțit că pot învăța și cresc aici. Poate la acel moment, nu eram o persoană evoluată și se afișează pe ecran. Îmi asum responsabilitatea pentru asta. Am muncit din greu, dar nu am fost niciodată disperată. " 
Actorul a rămas intact cu faptul că nimeni nu trebuie să renunțe la bullying și la presiune.
"Dar am știut întotdeauna că orice am face, o voi face cu integritate și respect. O voi câștiga. Mi-am trăit viața într-un mod în care nu poți fi în aceeași cameră cu mine și să vorbesc cu eu, într-un limbaj care este „ok” cu o mulțime de alte persoane. Ați putea fi cel mai mare cineast sau erou, dar ar trebui să arătați respect ”, a spus ea.
„Ați putea fi cel mai mare cineast sau erou, dar ar trebui să arătați respect”: Sushmita Sen după ce a supraviețuit în Bollywood

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu