sâmbătă, 27 iunie 2020

Whaaaat?

Celebritățile din Bollywood au găsit o modalitate perfectă de a se conecta cu fanii prin intermediul rețelelor de socializare, dar uneori aceste platforme au devenit adesea controversate și vedetele forțate să se îndepărteze. În timp ce Salman Khan amenințase să renunțe la Twitter, a existat un moment în care Sushant Singh Rajput și-a șters contul de pe site-ul de micro-blogging. Iată o privire la toate celebritățile care au numit-o renunță la rețelele de socializare din diferite motive și s-au întors să-și distreze fanii pe Twitter.
02/5 Când Rishi Kapoor a renunțat la Twitter din cauza negativității și a limbajului abuziv

Un utilizator avid al rețelelor de socializare, Rishi Kapoor și-a exprimat dorința de a renunța la Twitter. În mai 2015, Rishi Kapoor a împărtășit, „Bună. Gândit despre asta. Prea multă negativitate limbaj abuziv și ignorare pentru persoanele în vârstă. Mă voi retrage din Twitter, nu mi-a făcut decât să mă întristeze. ” Sonam Kapoor la Raveena Tandon, câteva vedete din Bollywood au îndemnat actorul să rămână pus și Rishi Kapoor sigur a revenit pe Twitter și a continuat să-și distreze adepții.
03/5 Când Salman Khan a amenințat că va părăsi Twitter

Salman Khan a amenințat cândva să renunțe la Twitter dacă fanii nu încetau să nu-și respecte respectul pe membrii fraternității sale, Shah Rukh și Aamir Khan. Într-o serie de postări pe Twitter, Salman Khan i-a trântit pe internauți, despre care s-ar fi certat despre poziția SRK, Aamir și Salman Khan. „Nu mai mă apuc de această rețea socială. Autocare khallas, khatam, vreau să mă urmezi vreau să mă duc aici la Pyar mohobbat se raho. Sau sunt afară. Am venit aici, astfel încât să pot crește împreună b fericit, dacă colegii mei creează un darrar între fani, atunci nu-l umblați. Sharukh n amir îl urăsc. N pentru fanii mei nu mă lasă să mor. Srk n amir khan r my friend toh buss. Bhad mein gaya nr 1,2,3. Samjhe kya? ”, Împărtășise Sa
lman Khan pe Twitter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu