duminică, 26 iulie 2020

Hai, enervati-ne!

Nici nu a trecut ziua ei bine ca a inceput cu papagacela , nu stiu daca asta e un cuvant dar nu mi suport.
Toate astea ince si e termina cu cand se iau sau nunta sau casatorie , cea ce mie lene si scrba sa citesc ce spune ea ce inteleg ei??? Ei bine nu stiu , voi ce crede-ti?!!

Iulia Vântur a publicat o poză rară în care apare alături de Salman Khan, iar gestul ei a stârnit multă bucurie și a provocat “o avalanșă” pe mesaje. Unii dintre apropiații și fanii lor s-au gândit la singurele declarații despre nuntă ale actorului indian. De altfel, frumoasa româncă a vorbit despre acest subiect importat – căsătoria – în cadrul unui interviu pe care l-a acordat în urmă cu aproape trei luni.
 
Iulia Vântur a publicat o poză rară în care apare alături de Salman Khan, iar gestul ei a stârnit multă bucurie și a provocat “o avalanșă” pe mesaje. Unii dintre apropiații și fanii lor s-au gândit la singurele declarații despre nuntă ale actorului indian. De altfel, frumoasa româncă a vorbit despre acest subiect importat – căsătoria – în cadrul unui interviu pe care l-a acordat în urmă cu aproape trei luni.Imagine
 Românca le-a mulțumit tuturor pentru mesajele frumoase trimise cu ocazia aniversării.
“Thank u for all the wishes and love u’ve sent me for my birthday. I’m very grateful to all of u, God bless u  Big hug 珞珞珞 #iuliavantur #birthday #day #july #love #blessed #grateful (n.r.: Vă mulțumesc tuturor pentru urările și iubirea pe care mi le-ați trimis de ziua mea. Vă sunt foarte recunoscătoare, Dumnezeu să vă binecuvânteze. O îmbrățișare mare #iuliavantur #zidenaștere #zi #iulie #iubire #binecuvântat #recunoscător)”.

Iulia Vântur, declarații emoționante despre relația cu Salman Khan

Iulia Vântur nu se grăbește să se căsătorească cu Salman Khan și s-a săturat să fie întrebată când va îmbrăca rochia de mireasă.
 „Oh, Doamne! Această întrebare continuă și continuă și continuă. Cred că este mai important ceea ce simt oamenii unul față de celălalt. Să petrecem timp împreună este mai important decât alte lucruri. La un moment dat, mi s-a pus această întrebare parcă pe repeat.
Chiar și părinții mei m-au întrebat: «Când te vei mărita?». I-am spus: «Mamă, vrei să fiu fericită sau doar căsătorită? Și asta pentru că să te căsătorești este ca atunci când… Știi, mă pot mărita cu cineva mâine». Atunci a fost ultima dată când m-a întrebat asta.
Cred că este mai important să fii fericit cu cineva, să petreci timp de calitate și să ai o conexiune… Să îți petreci viața cu cineva este mai important decât actele și toate acele lucruri”, a declarat Iulia Vântur atunci când a fost întrebată despre relația cu Salman Khan și o eventuală oficializare a poveștii lor de dragoste.

În ultima vreme s-au intensificat zvonurile care vorbesc despre ruptura unui cuplu celebru format de fosta prezentatoare Iulia Vântur și actorul indian Salman Kahn. Semnele de întrebare au fost alimentate și după un comentariu lăsat de româncă pe contul de Instagram al lui Randeep Hooda. Actorul indian a participat la o acțiune voluntară de stârngere a gunoaielor de pe plajă, iar Iulia Vântur l-a felicitat pe rețeaua de socializare.
„Sunt mândră de tine”, a scris ex-vedeta Pro TV. În urmă cu puțină vreme, Iulia Vântur vorbea despre viitorul ei familial. „Am început să muncesc de la 16 ani ca să-mi iau avânt, am tot muncit, pănă în ziua de azi. (…) Mi-ar plăcea să am o familie, mi-ar plăcea să am și un copil, dar trebuie sa vină de la Dumnezeu, că așa e, un copil e un dar de la Dumnezeu. Atunci când Dumnezeu o să considere că e momentul, atunci o să îmi dea și un copil."
Ideea este să fiu fericită, să mă fac eu pe mine fericită oricum pot, cu familie, fără familie, cu copil, fără copil, ideea este să fiu fericită”, afirma vedeta într-un interviu acordat pentru Antena Stars.
În primăvară, Iulia Vântur a povestit cum petrece alături de iubitul ei perioada de izolare impusă de pandemia coronavirusului. „Suntem în izolare de mai mult de o lună, alături de o parte din familie, aici în Panvel, în mijlocul junglei. Avem spațiu aici, e mult mai bine, avem grădina, spațiu destul de mare de mișcare. M-am gândit și la prietenii care sunt închiși într-un apartament și nu au unde să se miște.
Am vorbit și cu părinții mei, de care îmi e dor, îmi e dor să-i îmbrățișez, să fiu cu ei. Nu am mai fost de mult cu ei de Paște”, afirma Iulia Vântur la emisiunea „Vorbește Lumea” de la Pro TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu