vineri, 24 iulie 2020

La muti ani tie , Iulia

Azi  sa nu fim ri da e ziua eu c ciar daca in India sa sfarzit , la noi inca  mai e putin , ei spun ca de cand este acolo ea isi face singura ziua si isi urseaza sinugara la mlti ani!:)

Pe de altă parte, blondina pare să aibă o mulțime de admiratori, mai ales în mediul online. Astfel, un mesaj postat de un fan page Iulia Vântur i-a transmis vedetei urări de ziua ei. Totuși, postarea apare ca și cum Iulia și-ar fi scris singură un mesaj aniversar.
În ciuda faptului că nu a fost o decizie ușoară, Iulia a ales să se mute în India. Astfel, blonda a renunțat la statutul de vedetă din România și a îmbrățișat schimbarea. Deși gurile rele ar spune că totul este în numele iubirii, Iulia pare să își fi dorit să se redescopere. Potrivit libertatea.ro, sunt multe lucruri care au dus la schimbarea vedetei.
Țara, oamenii situațiile mi-au adus provocările, lecțiile. A depins doar de mine dacă le-am acceptat, am învățat sau m-am schimbat. Probabil, dacă aș fi stat în România, transformarea ar fi avut loc, dar mai lent sau poate nu chiar atât de profund. Când ești în mediul cunoscut și duci o viață confortabilă, provocările sunt diferite, ne-a spus Iulia.
Faptul că trăiesc într-o țară diferită, fără părinții mei, fără statutul și numele câștigat în ani de muncă, m-a făcut să ies din zona mea de confort, să mă privesc cu atenție în oglindă și să mă întreb: Cine sunt eu fără toate astea? Experiența traiului în India m-a ajutat să mă descoper, să mă reanalizez și să mă reinventez. Mă bucur mult că am avut șansa să trec prin această experiență de viață, a mai mărturisit vedeta. Deși a ajuns la vârsta de 40 de ani, Iulia Vântur pur și simplu radiază. Vedeta se află într-o formă de zile mari. Iar asta se poate datora și faptului că Iulia locuiește de o lungă perioadă de timp în India. În privința vieții amoroase, vedeta obișnuiește să se afle în compania lui Salman Khan. De altfel, mulți au considerat că formează un cuplu. Cu toate acestea, cei doi nu au confirmat că ar avea o relație.Propria urare de ziua sa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu