joi, 23 iulie 2020

Scriitorul Rajat Arora la scenariile lui Salman Khan's Kick 2, Shootout 3 și filme pentru Sanjay Leela Bhansali și Ekta Kapoor!

imagine
Scriitorii de la Bollywood au opinii diverse despre blocarea - unii găsind timp foarte necesar acasă pentru a scrie, în timp ce pentru alții, scenariul din teren al pandemiei coronavirusului a influențat creativitatea. Rajat Arorawho a scenografiat filme precum Taxi No. 9211, Once Upon A Time In Mumbaai, The Dirty Picture și Kick pentru a numi câteva, recunoaște că unele zile sunt foarte bune, iar altele foarte rele. „Uneori, nu se întâmplă nimic de luni întregi; apoi, intri în flux și scrii dintr-o singură dată ”, împărtășește el, adăugând că în ultimele luni, a completat scenariul Shootout 3, care va fi regizat de Sanjay Gupta.
Rajat lucrează și la continuarea lui Kick, regia lui Sajid Nadiadwala, care va fi din nou în frunte cu Salman Khan. Este evaziv pe această temă, spunând că este lucrul în curs. Thrillerul de acțiune din 2014 a avut mai multe linie mulțumitoare pentru mulțimi precum „Mere baare mein itna mat sochna, principal dil mein aata hoon, samajh mein nahin” și „Aap Devil ke peechhey, Devil aapke ke peechhey, prea multă distracție”. Există mai multe în magazin? „În Kick, personalitatea Diavolului se potrivește cu domnul Salman și așa au apărut acele linii. Nimeni nu vorbește așa în viața reală, dar nu vrei să dezamăgi baza de fani a unei stele uriașe. În cele din urmă, este personajul care dictează limba ”, motivează el .
Mi s-au oferit mai multe filme de gangster, dar nu am vrut să mă repet. Nu aș putea spune nu cu acesta, deoarece este foarte diferit de ceea ce am făcut până acum. Am început în februarie și am închis scenariul în patru luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu