luni, 28 septembrie 2020

Producătorii lui Salman Khan au găzduit „Bigg Boss 14” în timp ce rulează spectacolul Au existat rapoarte care făceau runda că „Bigg Boss 14” va fi difuzat timp de 30 de minute.

 

Au mai rămas doar câteva zile pentru premiera Bigg Boss 14 găzduită de Salman Khan. Emisiunea este difuzată la ora 22:30 în zilele săptămânii, în timp ce în timpul episoadelor de weekend Ka Vaar, superstarul vine pe platourile de televiziune ale oamenilor la ora 21:00. Au existat anumite rapoarte care au făcut runde, spre deosebire de fiecare sezon, de această dată durata de funcționare a episoadelor va fi doar pentru o jumătate de oră.

Cu toate acestea, factorii de decizie și canalul au respins rapoartele prin publicarea unei declarații oficiale. S-a citit „Știrile despre timpul de difuzare al Bigg Boss de 30 de minute sunt neadevărate. Emisiunea va fi difuzată pentru durata obișnuită de 1 oră de luni până vineri la 22:30 și sâmbătă și duminică la 21:00 începând cu 3 octombrie 2020 . "

Între timp, în timpul conferinței de presă virtuale a Bigg Boss 14 , Salman a dezvăluit că blocarea coronavirusului a fost cea mai lungă pauză pe care a luat-o vreodată. Superstarul a declarat: "Cea mai mare frustrare a mea este că în ultimele șase luni nu am lucrat. Nu am luat niciodată o pauză atât de lungă în 30 de ani, pe care am fost nevoit să o iau anul acesta. De când am făcut Maine Pyar Kiya și am început să lucrez , în fiecare an încerc să fac o pauză în perioada 25 decembrie - 3 ianuarie. Dar, de când am început să fac Bigg Boss în ultimii 10-12 ani, aș lucra câteva zile chiar și în vacanțe, dar sunt fericit că fac asta. "Salman Khan, Bigg Boss 14


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu