marți, 27 octombrie 2020

Concurentul Bigg Boss 14 Jasmin Bhasin: „Îl îndrăgostesc pe Salman Khan, dar mă îngheț în fața lui”!

 

Jasmin Bhasin, care este în prezent închis în casa Bigg Boss 14, are o mare îndrăgostire asupra lui Salman Khan. Iată ce a dezvăluit ea înainte de a intra în casă.

24 octombrie 2020

imagine


Actorul Jasmin Bhasin se descurcă destul de bine în cel de-al 14-lea sezon al reality-show-ului Bigg Boss. În timp ce a fost o mare fană a Bigg Boss în ultimii ani, un alt motiv pentru entuziasmul ei de a intra în sezon în calitate de concurent a fost prezentatorul Salman Khan. Și înainte de a intra în casă, actrița Naagin 4 făcuse niște dezvăluiri interesante în jurul său.

În fiecare an îl întâlnesc pentru un spectacol sau pentru o integrare. Dar întotdeauna îngheț când îl întâlnesc. Sunt un fan Salman Khan. Am crescut văzând filmele sale. Am cea mai mare pasiune pentru el și îl întâlnesc în fiecare an și nici nu pot vorbi cu el. Am văzut aproape toate filmele sale și cred că cel mai favorit este Ek Tha Tiger,

În fiecare an, zvonurile din jurul lui Salman Khan favorizând vedetele fac știrea, dar Jasmin simte că nu este adevărat și spune cum se va descurca cu el. „Se spune despre toată lumea, peste tot, dar nu cred că există vreun favoritism. El doar își dă o părere, „a spus ea, dar a adăugat și ea:„ Dacă simt așa ceva, atunci o voi spune pentru că îmi spun mintea. Dacă se întâmplă așa ceva, îl voi întreba politicos ”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu