miercuri, 30 decembrie 2020

STIRI

★ Recent, un interviu, Remo l-a lăudat pe Salman Khan pentru că a fost acolo cu el în timpul său dificil. El a vorbit despre modul în care Salman Khan a venit în ajutorul familiei în acest moment. „Îl numim înger așa cum are o inimă de aur. Am lucrat cu el și știu ce fel de bijuterie este.

 „Eu și Salman nu vorbim prea mult, de exemplu, spun doar„ da, domnule, bine domnule ”. De fapt, soția și Salman sunt foarte apropiați. De îndată ce am fost repezită la spital, Lizelle l-a sunat. Și în cele șase zile în care am stat în spital, el a avut grijă să fiu îngrijit cu bine. De asemenea, vorbea personal cu medicii. -Remo D'Souza 

Remo D'Souza vorbește despre Salman Bhai care îl ajută recent și despre cum are o inimă de aur

 

imagine

 

★ A existat o extensie imensă. Și se pare că va fi mai mult decât ne-am așteptat.

Acum, cu atât de mulți concurenți și fără evacuări săptămâna trecută, plus intrarea unui concurent Mew, se pare că Bigg Boss 14 se îndreaptă spre o distanță de aproape 150 de zile. Finalul pare să se întâmple în jurul lunii martie acum. Există, de asemenea, zvonuri despre recuperarea unui alt fost concurent din acest sezon în joc, așa că mulțimile sunt doar mai multe. Încearcă orice strategie posibilă, dar niciuna dintre ele nu pare să lucreze în favoarea ei. Salman Khan va continua să găzduiască și versiunea extinsă.

Bigg Boss 14 al lui Salman Khan s-a prelungit până în martie?


imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu