vineri, 29 ianuarie 2021

La munti ani, mai mare

Salman a dat startul carierei mele. A face parte dintr-un film al lui Salman Khan este întotdeauna cel mai bun lucru pe care îl poate avea oricine. Și am fost gata să fiu văzut din nou de oameni, deoarece lipsa vederii este în afara minții, deoarece dacă filmele fac o afacere de succes, atunci mulți oameni o văd. Deci, pentru a fi văzut și pentru a face parte din afacere, am făcut un film Salman Khan. Salman m-a sunat și m-a întrebat: „tricou utarega” și am spus da. Am lucrat la fizicul meu și oamenii m-au văzut într-un alt avatar. Acest lucru a funcționat cu adevărat pentru mine și îi voi fi întotdeauna recunoscător pentru că mi-a dat această șansă.

Așa cum ai spus, Salman Khan deține un loc special în viața ta, descrie prietenia ta cu el.


Este o persoană umilă, până la pământ. Îl urmărește mult pe tatăl meu. Își privește mult tatăl meu și felul în care privesc viața este destul de similar și felul în care sunt personal cu mine este același. Amândoi au o inimă de aur și vorbesc despre tatăl meu, el m-a inspirat atât de mult și am același sentiment pentru Salman, deoarece amândoi au aceeași personalitate. Deci da, el este familia.-Bobby Deol

28 ianuarie 2021

imagine

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu