vineri, 29 ianuarie 2021

Salman Khan l-a ajutat pe Saddharth Nigam „Aladdin” să obțină o creștere a salariului său pe zi!

În timp ce lucra împreună, „Bhai” a decis să-l ajute pe Siddharth Nigam să obțină personal o creștere a salariului pe zi

28 ianuarie 2021

Siddharth Nigam a ajuns la faimă prin interpretarea sa în rolul de Aladdin în emisiunea de televiziune Aladdin: Naam Toh Suna Hoga. Dar mulți nu sunt conștienți de modul în care „bade dilwala” Salman Khan l-a ajutat odată să obțină o mărire.

Toate acestea s-au întâmplat când ambii actori au filmat pentru proiectele lor specifice din Karjat. Siddharth a filmat pentru spectacolul său Chakravartin Ashoka Samrat, iar Salman a filmat pentru Sultan și un alt film. În timp ce lucra împreună, „Bhai” a decis să-l ajute să obțină personal o creștere a salariului pe zi.

În discuția sa cu ETimes, Siddharth Nigam a spus: „Am împărtășit o legătură bună cu Salman Sir când filmam pentru Ashoka în Karjat, iar el pentru Sultan și un alt film. Aș face exerciții în sala de gimnastică și, de asemenea, am luat cina cu el. Ne-am antrena împreună. Domnul Salman m-a întrebat despre salariul meu pe zi când lucram la Ashoka și el a fost foarte șocat după ce l-a auzit. ”

El a adăugat, de asemenea, „Întrucât ziua mea era foarte scăzută la acea vreme, a sunat pe cineva și i-a spus acelei persoane cât de scăzută eram plătită. Și după ce a vorbit despre asta și a existat un boom în fiecare zi după un an de când am fost pe Ashoka ”.

Când vine vorba de fitness, sunt foarte puțini mai buni decât Salman Khan în a da câteva sfaturi solide. La fel s-a întâmplat și cu Siddharth; el informează: „Domnul Salman mi-a dat un sfat foarte bun că sunteți gimnastă, corpul dumneavoastră este flexibil. A spus că semeni cu John Travolta, așa că l-am căutat. I-am mulțumit. A spus că implică-ți gimnastica în actorie. ”

„Dacă adaug un flip în scena mea în timp ce susțin un dialog, atunci oamenii mă vor observa. Așadar, am adăugat astfel de lucruri și în rolul meu pentru Aladdin. Am învățat Parkour după ce am vizionat singuri videoclipuri de pe YouTube. Am fost un dansator foarte prost, dar m-am îmbunătățit foarte mult. În timp ce făceam Jhalak, aș repeta timp de 18 ore la o întindere pentru a obține mișcările perfecte. Mi-am adăugat și gimnastica, și de aceea oamenii mă cunosc ca actor de acțiune ”, a conchis Siddharth Nigam.

Nu este acest super-cool al lui Salman Khan?

imagine

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu