vineri, 26 februarie 2021

Special pentru ziua de naștere: Bhagyashree povestește cum Salman Khan a refuzat să o sărute pentru fotografii „fierbinți” Bhagyashree deschide despre experiența ei pe platourile unei sesiuni de fotografii din timpul „Maine Pyaar Kiya” și despre modul în care Salman Khan a gestionat-o.

 Prima eroină a lui Salman Khan, Bhagyashree, sărbătorește astăzi 52 de ani. Actorul, până în prezent, este popular pentru rolul interesului romantic al lui Salman pentru „Maine Pyaar Kiya”. În timp ce fanii, de-a lungul anilor, au apreciat continuu chimia lui Bhagyashree și Salman, actrița a dezvăluit odată că Salman nu era altceva decât un domn pentru ea și în spatele camerei. 

Anul trecut, în timpul unui interviu acordat Deccan Chronicle, Bhagyashree a dezvăluit că Salman și ea au fost rugați să fie prezentate în mai multe fotografii de atunci. Un fotograf celebru al vremii se apropiase și de Salman pentru a-i săruta pe Bhagyashree camera, dar actorul refuzase. Povestind incidentul, Bhagyashree a spus: "Era un fotograf foarte popular pe atunci, care nu mai este. El a vrut să facă niște fotografii nu atât de complementare cu Salman și cu mine, un fel de fotografii" fierbinți ". 

Salman l-a lăsat deoparte și i-a spus: „Main jab camera set up karunga (Când am configurat camera), tu doar o prinzi și o treci”. Toți noi eram noi și acest fotograf a crezut că are libertatea de a face așa ceva. Pe atunci, scenele plăcute nu erau răspândite. " Citește și Salman Khan prezintă detalii despre data premierei „Bigg Boss 15”, concurenți, format Bhagyashree adăugase în continuare: „Nu cred că el sau Salman știau că stăteam foarte aproape și că puteam auzi fiecare cuvânt. Pentru o secundă, am rămas șocat, dar chiar atunci l-am auzit pe Salman spunând:„ Nu mă duc pentru a face orice de acest fel.

Dacă doriți o astfel de ipostază, trebuie să-l întrebați pe Bhagyashree. Am respectat cu adevărat răspunsul lui Salman și atunci mi-am dat seama că mă aflu printre oamenii siguri ". În altă ordine de idei, vorbind cu Times of India despre planurile ei de aniversare, Bhagyashree a spus că, din moment ce posteste de ziua ei, sărbătorile nu vor fi speciale.Birthday Special: Bhagyashree narrates how Salman Khan refused to kiss her for 'hot' photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu