miercuri, 31 martie 2021

Actorul „Hello Charlie”, Aadar Jain, îl numește pe Jackie Shroff drept „cea mai tare persoană pe care am cunoscut-o” Jackie Shroff a fost un mare motivator pentru Aadar Jain pe platourile de film „Hello Charlie”, care a spus că fiecare minut cu el este o revoltă de râs.

 


Actorul „Hello Charlie”, Aadar Jain, îl numește pe Jackie Shroff drept „cea mai tare persoană pe care am cunoscut-o”

Actorul Aadar Jain a avut șansa de a lucra cu vedeta veterană Jackie Shroff în viitorul film „Hello Charlie” și nu se poate opri din zvonuri despre actorul senior.

„Am fost întotdeauna un mare fan al lui Jackie Shroff și, după ce am lucrat cu el, am devenit un fan și mai mare al lui. Este un rockstar în sensul cel mai adevărat și îl dă pe cea mai tare persoană pe care am întâlnit-o! lucrând cu el, împărtășim o legătură excelentă și am cea mai mare dragoste și respect pentru el, ca actor și ca ființă umană ", a spus Aadar.

Aadar a mai adăugat: „Îl cunosc de mulți ani chiar înainte de a deveni actor. Ne-am întâlnit mai întâi pe platourile de filmare ale„ Anului fericit ”al lui Farah Khan, unde am lucrat ca asistent de regie și am vrut întotdeauna să împărtășesc spațiu pe ecran. cu el. Așadar, a avut în sfârșit ocazia de a lucra alături 

Jackie a fost un mare motivator pentru Aadar pe platourile de filmare, care a spus că fiecare minut cu el a fost o revoltă de râs. "Fiecare minut cu Jackie Shroff, domnul platou, a fost o revoltă de râs sau un schimb de cuvinte calde. Am auzit împreună o mulțime de muzică africană tânără și am schimbat multe povești interesante despre familia mea și a lui", a spus Aadar.


Pentru cei neinformați, „Hello Charlie” va avea premiera pe 9 aprilie. Regizat de Pankaj Saraswat, filmul are și Shlokka Pandit, Rajpal Yadav și Elnaaz Norouzi. A fost produs de Ritesh Sidhwani și Farhan Akhtar sub bannerul lor Excel Entertainment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu