miercuri, 31 martie 2021

„Salman Khan m-a înșelat”: Somy Ali rupe în sfârșit tăcerea la despărțirea de superstar( SAU CA NU TE-A LUAT DE SOATA SAU NU TI-A MERS TIE BANII LUI SAU NU STIU )

 

Somy Ali face mai multe dezvăluiri șocante despre viața ei, inclusiv relația și despărțirea de Salman Khan. Acum, în timpul unei interacțiuni cu Zoom, fostul actor a șocat pe toată lumea spunând că superstarul a înșelat-o, ceea ce a dus la separarea lor. Ea a fost citată de portal spunând: "Au trecut 20 de ani de când m-am despărțit de el. El m-a înșelat și eu m-am despărțit de el și am plecat. E la fel de simplu ca asta".

Cu toate acestea, aceasta nu este prima dată, Somy vorbise despre Salman care o înșela. Mai devreme, în timpul unei interacțiuni cu MidDay, modelul pakistanez devenit actor a numit-o pe Aishwarya Rai Bachchan drept femeia cu care Salman a înșelat-o. Cu toate acestea, fără să joace jocul de vinovăție, Ali a spus: „Nici unul, nici altul. Amândoi au făcut ceea ce au simțit și au crezut că este lucrul corect de făcut în acel moment. Nu-mi place să am ranchiună. Îmi va afecta doar creșterea o persoana."

Aruncați o privire la câteva dintre dezvăluirile făcute de Somy despre Salman în ultima vreme. 

Verificați-l în detaliu mai jos:

1. Somy Ali la prima sa întâlnire cu Salman Khan

Somy Ali la prima ei întâlnire cu Salman Khan
1/5

Conform rapoartelor din Indian Express, când a fost întrebat despre prima ei întâlnire cu Salman Khan, Somy Ali i-a spus MSN: „Prima dată când l-am întâlnit pe Salman a fost într-un avion către Nepal. Mergeam acolo pentru împușcarea Bulandului. I-am arătat portofel în care îi purtam fotografia. El a zâmbit și mi s-a părut o prostie. Eram foarte imatur, pierdut în visul meu prost. "

 



2. Somy Ali despre relația lui Salman Khan și Sangeeta Bijlani

Somy Ali pe Salman Khan și Sangeeta Bijlani
2/5

Somy Ali a mai dezvăluit că se datorează ei Salman Khan și că Sangeeta Bijlani s-a despărțit. Cuplul era pregătit să lege nodul. Somy a dezvăluit: „Îi vedeam pe Salman și pe Sangeeta (Bijlani) împreună la el acasă, ținându-se de mână. Obișnuia să mă omoare. Eram acest adolescent obsedat să mă căsătoresc cu Salman cumva. Am început să ne întâlnim după un an. pentru mine. A fost greșit, dar eram prea tânăr ca să-mi dau seama de asta ".



3. Somy Ali din partea protectoare a lui Salman Khan

Somy Ali pe Salman Khan
3/5

În timp ce vorbea despre natura supra-protectoare a lui Salman Khan, Somy Ali a spus: „Privind înapoi, a fost atât de prostesc din partea mea să-l doresc pentru mine. Pentru mine, el era jucăria din magazinul de jucării pe care mi-o doream. du-te în club și îi spuneam să stea acasă și să se joace la scrabble cu mine. De asemenea, el era supra-protector și mă trata ca pe un copil. Nu mi-a plăcut. "



4. Somy Ali a dorit să se căsătorească cu Salman Khan

Somy Ali a dorit să se căsătorească cu Salman Khan
4/5

Somy Ali a dorit să se căsătorească cu Salman Khan și a fost visul ei adolescent. Ea îi spusese Bombay Times: „Era 1991 și aveam 16 ani. Am văzut Maine Pyar Kiya și am spus:„ Trebuie să mă căsătoresc cu tipul acesta! ” I-am spus mamei mele că merg în India mâine. Ea, desigur, m-a trimis în camera mea, dar am continuat să pledez că trebuie să merg în India și să mă căsătoresc cu tipul acesta - Salman Khan. În acea noapte, am avut un vis că trebuie să mă căsătoresc cu Salman pentru că el va fi salvatorul meu. Din moment ce ea nu ar fi cedat, l-am sunat pe tatăl meu. Desigur, nu i-am spus de ce am vrut să vizitez India. "



5. Somy Ali este în legătură cu Salman Khan?

Este Somy Ali în legătură cu Salman Khan?
5/5

Când a fost chestionată dacă are legătura cu Salman Khan după mulți ani, Somy a spus: „Nu, nu am vorbit cu Salman de mulți ani și cred că acesta este cel mai bun mod de a face lucruri. Când oamenii vin în viața, învățăm de la ei - ce ar trebui să facem și ce nu ar trebui. Și există un moment în care ar trebui să mergeți mai departe. Cu toate acestea, îl respect pentru fundamentul său și am auzit că fac o muncă fenomenală. mama lui, mătușa Salma, care este printre oamenii mei preferați din această lume când era în Miami acum doi ani. A fost minunat să o ajung din urmă. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu