miercuri, 28 aprilie 2021

ZIARE HINDI

„★ Devi Sri Prasad (DSP) recreează magia lui Seetimaarr pentru Radhe-ul lui Salman Khan!  ”23 aprilie 2021 Trailerul lui Salman Khan-starrer Radhe, lansat acum câteva zile, a primit un răspuns tunător.  Cea mai mare atracție a fost ...

★ Devi Sri Prasad (DSP) recreează magia lui Seetimaarr pentru Radhe-ul lui Salman Khan! 

23 aprilie 2021 

Trailerul lui Radman, jucat de Salman Khan, lansat acum câteva zile, a primit un răspuns tunător. Cea mai mare atracție a fost zărirea melodiei Seetimaarr. Numărul de succes a fost compus inițial de Devi Sri Prasad (DSP) pentru filmul Duvvada Jagannadham (2017), cu Allu Arjun în rolul principal. A recreat melodia cu același fizz, dar pe o scară mai mare, pentru Radhe.

Se pare că regizorul Prabhudeva din Radhe era în căutarea unui cântec kickass pentru o anumită situație din film și i-a cerut lui DSP să vină cu ceva interesant. „I-am sugerat Seetimaarr stăpânului Prabhudeva. A ascultat numărul și a fost impresionat. I-a arătat-o ​​lui Salman, care mi-a cerut personal să recompun melodia pentru filmul lor. Am fost mai mult decât fericit să oblig ”, dezvăluie DSP.

De fapt, DSP a dorit întotdeauna să recreeze melodia în hindi. „Întrucât„ Seetimaarr ”în sine este un cuvânt hindi, m-am gândit că se va gelifica cu situația și contextul filmului. După ce a ascultat mixul final, Salman a fost foarte impresionat de numărul. M-a sunat cu câteva săptămâni în urmă și mi-a spus că melodia sună grozav ”, împărtășește un DSP exaltat. Piesa completă va fi lansată în curând.  

În timp ce versiunea hindi a lui Seetimaarr nu este tocmai un redux, DSP spune că esența piesei originale a fost păstrată. „Am recreat întreaga piesă pentru a se potrivi imaginii lui Salman, păstrându-i în același timp sufletul”, explică compozitorul. „Liricii din Mumbai au zburat la Chennai și am avut câteva ședințe. Am fost la Mumbai pentru sesiunea de înregistrare. ”

Prabhudeva a invitat-o ​​pe DSP să intre pe platourile de filmare din Mumbai. „M-am simțit foarte bine pe platouri și piesa a fost filmată frumos”, se entuziasmează el.
Nu este prima dată când DSP compune pentru un film hindi. Salman Khan îi ceruse să recreeze muzica uneia dintre melodiile sale super hit din Telugu (Ringa Ringa din Arya 2) pentru filmul său Ready (2011).

„Salman auzise melodia mea Ringa Ringa într-un club. Mi-a spus că s-a agățat instantaneu de tonul plin de viață și m-a întrebat dacă pot să-l recreez. Am venit cu Dinka Chika ”, dezvăluie DSP. Afirmând că Salman are o mare ureche pentru muzică, compozitorul spune „Orice melodie pe care Salman ar cere să o recreeze va fi un blockbuster; are un gust deosebit în muzică ”.


DSP găsește Salman o mare companie și dezvăluie că actorul îi oferă contribuții și împărtășește gândurile sale despre muzică. Salman îi ceruse odată să compună o melodie pentru Jai Ho, spune el. „Am compus pentru numărul orientat spre heroină, un amestec de diferite genuri de muzică. În timp ce discutam despre muzică, Salman mi-a prezentat-o ​​mamei sale, iar ea ne-a făcut pakodas ”, transmite DSP.

Compozitorul spune că a fost surprins de faptul că mai mulți regizori din Bollywood sunt familiarizați cu opera sa. „Ori de câte ori sunt prezentat unui cineast, ei spun că îmi cunosc munca și îmi cântă melodiile. Se spune că Bollywood iubește muzica mea. Este o experiență diferită; îmi dă mari satisfacții ”, împărtășește el, mulțumind în același timp publicului din sud pentru că a obținut numeroase succese

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu