marți, 25 mai 2021

Lui Gautam Gulati nu i-a venit să creadă când Salman Khan l-a întrebat dacă va juca un rol negativ Actorul Gautam Gulati, care joacă rolul unui rău în rolul principal al lui Salman Khan, „Radhe”, spune că a pus personajul la recomandarea superstarului.

 

Mumbai: Actorul Gautam Gulati, care joacă rolul unui rău în rolul principal al lui Salman Khan, „Radhe”, spune că a pus personajul la recomandarea superstarului.

Actorul susține că l-a cunoscut pe Salman, care și-a exprimat dorința de a lucra cu el și a primit un telefon de la echipa filmului a doua zi.

"Acest lucru nu ar fi fost posibil dacă domnul Salman nu ar fi fost acolo. Ne-am întâlnit la întâmplare și m-a îmbrățișat și a crezut că ar trebui să lucrăm împreună, m-a întrebat dacă voi juca un rol negativ. Nu mi-a venit să cred. I-am spus că toți eroii mei preferați sunt cei negativi și chiar a doua zi, echipa sa m-a sunat și s-a făcut ”, spune el.

El adaugă că lucrarea asupra personajului său a început la scurt timp după aceea.

„Hainele mele, uite, antrenamentele au început ... coafura a fost schimbată și filmarea a început. Nu voi uita niciodată acest lucru. El a fost întotdeauna foarte util. Se simte uimitor când un megastar de top este acolo pentru a mă ajuta și crede în mine, „Spune Gautam.

Actorul a jucat rolul lui Girgit în filmul lansat recent.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu