marți, 25 mai 2021

Prabhudeva vorbește despre lucrul cu Salman Khan, impactul pandemiei asupra conținutului și viitorul filmelor ...: REVISTE


Recentul film al lui Prabhudeva, Salman Khan-Disha Patani cu Radhe - Your Most Wanted Bhai, a avut o lansare OTT pe Eid. Deși a ratat întâlnirea pe marele ecran cu cea mai mare parte a Indiei, dar filmul face afaceri rapide în anumite părți ale pieței de peste mări. Filmul a adunat cca. 600k USD (Rs 4.39 cr) în ziua 3 în străinătate, ducând totalul de trei zile la aprox. 1,78 milioane USD (Rs 13,04 cr). Bazat pe thrillerul de acțiune coreean din 2017 The Outlaws, acesta este al treilea film al lui Prabhudeva cu Salman cu After Wanted (2009) și Dabangg 3 (2019).

În calitate de regizor, el crede că Salman Khan ca vedetă a trecut printr-o transformare majoră, de când a început să lucreze cu el în 2009. „Există un fel de transformare, cu siguranță! Persoana sa de vedetă a evoluat doar cu timpul și, de asemenea, simte pulsul publicului foarte bine. Cu atât de mulți ani de experiență în industrie, el a stăpânit un fel arta starului. Ca superstar, el știe ce își doresc oamenii instinctiv ”, subliniază el.

Salman Khan poate fi un fenomen, dar regizorul Prabhudeva este o stea în sine. După ce a experimentat actoria, producerea și regia, insistă ca dansul este prima lui dragoste. „Sunt coregraf în primul rând, iar dansul este pasiunea mea. Dansul m-a făcut ceea ce sunt astăzi și voi fi întotdeauna coregraf mai întâi. Apoi vine regia ... Îmi place și îmi place să fac filme. Actoria va apărea pe locul trei pe listă ”, dezvăluie el.

Când a fost întrebat cum diferă marca Bollywood de venerarea eroilor de cea din filmele din sud? „Știi, îmi place să mă uit la filmele lui Amitabh Bachchan. Mai ales filmele de acțiune la care a lucrat când era mai mic. În mod similar, îmi place și să mă uit la filme de acțiune cu Tom Cruise. Fie că este vorba de filme de la Hollywood, Bollywood sau Southern - cu toții adorăm acest tip special de eroism. Când eroul face o intrare și bate băieții, oamenilor le place să o urmărească! Este o emoție universală. Deci, practic transformăm aceleași emoții în scenariul modern ”, subliniază el.

Prabhudeva crede, de asemenea, că, în calitate de regizor, este treaba lui să distreze publicul mai întâi, motiv pentru care nu se sustrage niciodată să facă filme de masala. „Am realizat simultan povești de dragoste precum Ramaiya Vastavaiya și filme de comedie. Și în sud am făcut povești de dragoste. În calitate de regizor, este treaba mea să fac diferite tipuri de filme. Sunt dispus să lucrez cu orice gen numai dacă sunt convins de această idee. ”

În timp ce vorbea despre film, regizorul spune: „Este pentru prima dată când majoritatea dintre noi experimentăm noi formate ca parte a„ noului normal ”. Acesta va fi un experiment în care îl lansăm simultan în cinematografe și pe OTT. Cu toții încercăm să ne adaptăm modurilor în care lucrurile se schimbă în jurul nostru. Vremurile sunt sensibile și sperăm să putem oferi un fel de divertisment pentru oamenii care stau acasă. Aceasta este doar o încercare de a-i face pe oameni să zâmbească atunci când totul din jur este atât de sumbru ”.

A forțat pandemia atunci producătorii să schimbe narațiunile și povestirile din filme? „Desigur, va exista un impact asupra povestirilor. Nu doar atât, procesul de fotografiere va fi, de asemenea, afectat. Privind restricțiile și protocoalele stricte, cu siguranță va împiedica modul în care este scris un script. Călătoriile în străinătate sunt restricționate, publicul larg pentru filmări este de asemenea interzis! Poveștile se vor schimba cu siguranță odată cu schimbarea circumstanțelor ”, a spus el.

Amintind cum filmarea pentru Radhe a fost blocată anul trecut din cauza blocării, el spune: „Din harul lui Dumnezeu am terminat aproape totul. Doar două melodii și unele lucrări au mai rămas de făcut înainte de anunțarea blocării. Aproximativ 98% din film a fost realizat înainte de blocare. Când am reluat filmările, am știut ce vrem să filmăm, așa că am încheiat totul de îndată ce am avut ocazia să o facem. Chiar dacă ar fi trebuit să-l împușcăm pe Radhe un an mai târziu, am face-o la fel ca acum. ”

S-a schimbat tiparul de vizionare în ultimul an? „În casa mea nimeni nu iese. De asemenea, copiii nu ies prea mult, fiecare are propria sa mentalitate. Conținutul gata este întotdeauna disponibil și urmărim orice este disponibil. Aceasta este o mare schimbare ”, opinează el.

Nu în ultimul rând, ce mesaj ar vrea să transmită fanilor săi într-un timp atât de sumbru? „Mesajul meu este simplu. Cei care au bani și pot ajuta ar trebui să-i ajute pe cei săraci. Cei care pot rămâne acasă, ar trebui să rămână acasă. În principal, toată lumea ar trebui să ajute într-un fel sau altul. Chiar și eu nu ies, ajut și eu într-un mod mic. Unii oameni o fac cu forța de muncă, alții ajută cu banii, pentru toată lumea este diferit. Doar ajutați-vă reciproc și iubiți-vă. Nu-ți pierde speranța ”, semnează el

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu