marți, 25 mai 2021

RADHE: ......

★ Salman Khan deschide despre eliberarea lui Radhe pe OTT, pandemia și despre colaborarea cu Prabhudheva! 

-14 mai 2021

Îndeplinirea angajamentului a fost un lucru corect de făcut în blocare, deoarece fanii se pot distra la un cost foarte mic în comparație cu ceea ce ar fi fost dacă ar fi văzut filmul în cinematografe ", spune actorul

Superstar, filantrop și actor carismatic, Salman Khan este o forță de care trebuie să ne gândim. Într-adevăr, nu a existat nicio privire înapoi pentru el după ce filmul său Maine Pyaar Kiya, lansat în urmă cu câteva decenii, s-a dovedit a fi un succes uimitor la box-office.

Ne amintim într-una dintre interacțiunile noastre anterioare de atunci, Salman a vorbit despre anxietatea pe care a trăit-o când Maine Pyaar Kiya a fost eliberat. În acea zi a mers cu motocicleta la un teatru din oraș pentru a urmări reacțiile publicului. Nu știa puțin că conducerea motocicletei înapoi acasă ar fi aproape imposibilă. El a spus atunci: „Îmi amintesc când am ieșit din teatru, am fost imediat înconjurat de fani. Nu eram pregătit pentru asta. Dar da, a fost umilitor și un sentiment diferit, dar memorabil. Am fost fericit și surprins de reacțiile adorabile ale fanilor, pentru care a fost o experiență pentru prima dată.

Asta a fost atunci. Astăzi, superstarul este pregătit să-l lanseze pe Radhe: cel mai dorit Bhai pe o platformă OTT de pe Eid ... Se confrunta cu aceeași anxietate cu care s-a confruntat în timpul filmului său de debut? Având în vedere pandemia, Salman Khan ne-a vorbit prin Zoom despre filmul său și multe altele. Extrase

Oricât de mult îmi lipsește ecranul mare, lui Radhe îi lipsește și el. Acest film este făcut pentru marele ecran și am decis că vom ieși din acest Eid. Eram închise, așa că proprietarii de teatru nu erau în favoarea lansării și, întrucât treceam cu toții printr-un moment mizerabil, ne-am gândit că ar fi mai bine să dăm o încercare OTT-ului. După ce lucrurile s-au îmbunătățit puțin, am anunțat din nou lansarea cinematografică a filmului, dar apoi blocarea a fost impusă din nou. Am crezut că blocarea nu va dura prea mult, iar teatrele vor putea funcționa cu o ocupare de 30-50%, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Totuși, toate acestea simt că s-au întâmplat în bine, pentru că dacă, Doamne ferește, chiar și un singur membru al audienței ar fi fost Covid pozitiv, aș simți că acest lucru s-a întâmplat din cauza noastră. Dar, când lucrurile revin la normal,vom relansa filmul în cinematografe.

Ați putea detalia asupra lansării OTT a lui Radhe?

Am colaborat cu Zee din cauza căruia vom face față pierderilor împreună cu ei. Dar am decis să aducem filmul într-o perioadă atât de fără precedent, astfel încât publicul să se poată distra. Filmul este lansat în străinătate, dar în India există puține teatre care funcționează. Și, oriunde se lansează filmul, nu vom obține nimic important din el. În alte zile, taxăm 350, 250 și 150, dar de data aceasta nu taxăm nimic. Deci, îndeplinirea angajamentului a fost un lucru corect de făcut în blocare, deoarece fanii se pot distra la un cost foarte scăzut în comparație cu ceea ce ar fi fost dacă ar fi văzut filmul în cinematografe. Este bine să vizionați filmul în mediul sigur al casei dumneavoastră.

Există oameni care nu aderă la protocoalele Covid. Ce mesaj ați dori să le transmiteți?

Ce să le spun? A trecut un an și jumătate, iar al doilea val este mult mai periculos decât primul ... A ajuns aproape în fiecare gospodărie. Mă rog pentru siguranța tuturor și îndemn oamenii să se vaccineze. Dar, administrarea vaccinului nu oferă nimănui o mână liberă, nu înseamnă că nu veți primi Covid, prin urmare, respectarea protocoalelor este obligatorie. Am luat prima doză și a doua o voi lua în 10-15 zile. Problema este că infrastructura noastră medicală este epuizată - nu numai a noastră, ci peste tot. Nu există spațiu în spitale. Oamenii mor pentru că nu primesc paturi, iar centrele guvernamentale sunt pline. Am văzut mulți oameni pierzându-i pe cei dragi sau pe cei apropiați trecând prin 20 de zile de mizerie. Prin urmare, trebuie să fim atenți la modul în care ne comportăm.

Industria cinematografică a venit să dea o mână de ajutor persoanelor care au nevoie. Și, s-a raportat indiferent de câștigurile lui Radhe, acestea vor fi donate ajutorului COVID ...

Nu vom câștiga nimic, ci doar vom pierde. Și pierderea va fi de la sfârșitul nostru și al lui Zee. Cu toții trebuie să vă gândiți că am decis să lansăm filmul pentru că am vrut să câștigăm bani. Dar, suntem în pierdere, deoarece nu primim o lansare în teatru. Indiferent de suma pe care o obținem din lansarea în cinematografie, obținem profituri din acel venit. Și indiferent de costurile de producție pe care le-am investit în film, vom investi și asta. Ultima dată am donat bani oamenilor și procesul a fost reluat. De data aceasta, aproximativ 50.000 de oameni din industrie vor primi o sumă, ceea ce îi va ajuta să treacă prin această fază dificilă. De asemenea, aranjăm niște concentratoare de oxigen. Sperăm doar că lucrurile merg bine pentru industria cinematografică și pentru întreaga lume, cu atât mai mult pentru salariații zilnici.

Jodi-ul tău cu Prabhudheva este superhit. Ce vă aduce împreună pe aceeași lungime de undă?

Este un actor, regizor și coregraf talentat. Știe pulsul publicului și al eroului

Filmul marchează, de asemenea, o lungă asociere între tine și Sajid-Wajid. Și, Sajid a spus recent că tu ai fost cel care i-a sporit moralul când a fost complet demoralizat ...

El și-a pierdut fratele ... De fapt, cel mai bun prieten al său, partener de afaceri - obișnuiau să lucreze împreună și erau întotdeauna împreună. Între ei era o imensă dragoste și respect. Dar apoi l-a pierdut în fața lui Covid. A fost o zgomot uriaș pentru el, dar s-a ridicat și a început să lucreze din greu. Și melodiile pe care le-a făcut pentru Radhe erau deja alături de mine, alături de alte câteva create de Wajid, care cuprind melodii, versuri, strofe muzicale etc. De fapt, am conținutul pentru aproape 100 de melodii - el venea înainte și cântă pentru mine ori de câte ori ne-am întâlnit, am ținut acele piese deoparte. Și în viitor, ori de câte ori facem un film și dacă ne putem potrivi cu melodiile pe care le avem, vom încorpora opera lui Wajid, astfel încât generația viitoare să poată asculta creațiile sale. Cred că a fost unul dintre cei mai talentați oameni care nu și-a primit niciodată datoria.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu