duminică, 11 iulie 2021

CONFIRMANT BIGG BOSS 15

 

Mumbai: Următorul sezon al popularului reality show „Bigg Boss” va transmite primele șase săptămâni pe OTT și apoi va face o trecere treptată la televizor. Noul sezon se va numi „Bigg Boss OTT” și va ajunge la începutul acestui an.

CONFIRMAT!  Salman Khan & # 039; Bigg Boss 15 & # 039;  primește un nume nou, setat să fie transmis pe OTT înainte de televiziune

„Bigg Boss OTT”, care va fi transmis pe Voot, va introduce un factor „janta”. Noul format îi va oferi omului obișnuit puterile neobișnuite ale „Bigg Boss OTT”, permițându-le să aleagă manual concurenții și șederea concurenților, sarcinile și ieșirea din spectacol.

Ferzad Palia, șeful Voot Select spune: „La Voot, experiențele și inovația în materie de conținut sunt în fruntea strategiei noastre.„ Bigg Boss ”a fost martorul unui succes extraordinar de-a lungul anotimpurilor și a devenit cea mai mare proprietate de divertisment din India. Lansarea Bigg Boss OTT on Voot este un alt pas către consolidarea abordării noastre „Digital First” ca organizație. Suntem încrezători că fanii și abonații noștri fideli se vor bucura de o experiență cu adevărat de talie mondială prin fluxurile noastre live de 24 de ore, interactivitate și oferte de jocuri. "

Actrița Shweta Tiwari, fostă concurentă Bigg Boss și câștigătoare a filmului „Bigg Boss 4”, este încântată de transmisia OTT a emisiunii.

Ea spune: „Sunt extrem de încântată să aflu că reality-show-ul meu preferat ajunge la începutul acestui an. Pentru mine, Bigg Boss a fost o experiență care schimbă viața. Nu numai că mi-a permis publicului să mă cunoască dincolo de personalitatea mea de actor, dar am ajuns să mă învăț să fiu mai răbdător, mai tolerant și totuși asertiv. Mi-a dat și prieteni ca familia. Mă uit la „Bigg Boss” în fiecare an, dar cred că, ca membru al audienței, voi avea mai multă putere ca niciodată înainte de a fi adevăratul judecător al spectacolului. Asta face ca această lansare OTT să fie absolut palpitantă. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu