duminică, 11 iulie 2021

CUM S-A INSPIRAT SALMAN KHAN SANGAY TSHELTRIM!

 

Tsheltrim a reușit marea sa pauză de la Bollywood să lucreze la filmul de acțiune 2021 Radhe: Your Most Wanted Bhai.

Garda regală transformată în culturist profesionist a avut un impact major în filmul titrat de idolul său Salman Khan și acum este înscris pentru mai multe proiecte pe ecran mare. Deși vrea să lucreze în proiecte la nivel global, vedeta legată de mușchi dorește să dezvolte și industria cinematografică din Bhutan și așteaptă cu nerăbdare mai multe provocări.

Cum a fost experiența de lucru în Radhe: Bhai cel mai dorit?
Chiar dacă făcusem un film înapoi în țara mea în 2018, sunt foarte nou în această profesie de actor. Radhe a fost o experiență foarte bună și o expunere excelentă, deoarece scara producției a fost imensă. Deci, a fost minunat.

Cum a fost să lucrezi cu Salman Khan?
Am fost un mare fan al domnului Salman de la filmul său, Pyaar Kiya Toh Darna Kya. A existat o anumită secvență de melodie în film în care el este trupul gol și de atunci am vrut să am un corp minunat. Și așa m-a inspirat. Este o ființă umană grozavă. Lucrul cu el și partajarea spațiului pe ecran cu el este ceva ce consider o mare realizare pentru mine. Mă simt norocos și binecuvântat că l-am cunoscut personal și, în același timp, împărtășesc spațiul ecranului cu un megastar atât de mare.

imagine

Deci, Salman Khan te-a inspirat să intri în culturism?
Da el a făcut. În adolescență eram foarte slabă. Privindu-l, am luat decizia de a-mi construi corpul.

Cum te-ai descurcat în rolul unui ticălos când ești un tip atât de drăguț?
Nu era vorba despre cum sunt, ci despre aspectul meu. Era vorba despre fizicul meu și prezența generală a ecranului care se potriveau personajului. Cred că, din cauza tuturor acestor factori, aș putea justifica rolul fără nicio problemă.

Fragment din interviu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu