sâmbătă, 6 noiembrie 2021

EXCLUSIV: Kabir Khan dezvăluie de ce nu l-a regizat pe Salman Khan cu Tiger Zinda Hai și Tiger 3 după ce a regizat Ek Tha Tiger!

Renumitul regizor Kabir Khan este creditat cu unele dintre cele mai de succes filme de la Bollywood, inclusiv New York, Ek Tha Tiger și Bajrangi Bhaijaan, printre altele. Deși este cunoscut pentru stilul său distinctiv de povestire, singurul lucru de care a stat departe sunt francizele, în ciuda regizorului Ek Tha Tiger, care a deschis calea pentru unul dintre cele mai mari filme de franciză din Bollywood. Ek Tha Tiger (2012) cu Salman Khan și Katrina Kaif ne-a dus în lumea lui Tiger, un agent RAW, și Zoya, un agent ISI. Continuarea filmului Tiger Zinda Hai a fost lansată în 2017 și a fost regizat de Ali Abbas Zafar. În prezent, filmările pentru Tiger 3 sunt în desfășurare, regizat de Maneesh Sharma.

Într-o conversație recentă cu Bollywood Hungama la Festivalul de Film El Gouna din Egipt, Kabir Khan a spus sincer de ce nu a regizat continuarea lui Ek Tha Tiger. „Pentru mine, în principal, sunt un povestitor. Simt că, atunci când am făcut acel film, am terminat cu acea poveste. Am terminat cu acel personaj. Nu mai trăiesc cu acel personaj. Mă gândesc mereu la ce s-ar fi întâmplat cu aceste personaje după film. Am o poveste în minte, dar nu m-a entuziasmat suficient să mă întorc și să fac o poveste cu acele personaje”, a spus el.

„În industria noastră, în momentul în care un film este un succes, oamenii încep să facă o continuare. Nu numai în Tiger, ci și după New York oamenii au început să spună când se va face continuarea. Le-am spus că „dacă ați văzut filmul, veți vedea că toate personajele mor, despre cine voi face filmul?”. Cu Tiger, pentru mine, a fost o singură poveste. Da, avea potențialul unei francize când scriam, dar am fost foarte clar că nu o voi face și nu am fost niciodată entuziasmat de francize. Vă puteți imagina presiunea care există pentru a face Bajrangi Bhaijaan 2. Dar pentru mine, povestea s-a terminat”, a adăugat el.

Cu toate acestea, Kabir are și gândul că „Niciodată să nu spui niciodată”. „Poate după 4-5 ani, dintr-o dată apare o poveste sau cineva aduce o poveste despre unul dintre personajele pe care le-am creat și sunt foarte entuziasmat, apoi spun „hei, vreau să o fac”. Dar asta nu s-a întâmplat încă. Nu sunt entuziasmat să mă întorc și să revin asupra acestui personaj”, a conchis el.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu