miercuri, 29 decembrie 2021

Dar incetaaaatiiii

Pe noi fani , in special pe mine ma intereseaza ce e, cum e , si astea nu inceteaza sa ii faca pubricitate cu maimuta si 2002  i-a mai sa va traca fleaca, gata  ajunge stim ca a fost  uscat de un nemernic de sarpe si noi vrem sa il vedem bine  nu poemile vostre de rahat ok?

PFFFFFFFFFFFFF:

Actorul indian a fost la un pas de tragedie după ce a fost mușcat de un șarpe de ziua de naștere. Evenimentul nefericit a avut loc în casa pe care o deține la țară, în apropiere de Mumbai.

Iubitul Iuliei Vântur merge frecvent la ferma pe care o are în afara orașului, acolo unde animalele și reptilele sălbatice sunt întâlnite la tot pasul. Din păcate, vedeta a trecut prin momente neplăcute.

A ajuns de urgență la spital, unde cadrele medicale i-au administrat un ser antivenin. Salman Khan a fost ţinut sub observație și externat după șase ore.

Salman Khan, la un pas de tragedie. Iubitul Iuliei Vântur, mușcat de un șarpe

„Nu a fost mult, un șarpe a intrat într-una dintre camere, ferma este destul de în junglă. Când șarpele a intrat în cameră, copiii s-au speriat, așa că am intrat să văd și am cerut un băț.

Din păcate, bățul care a venit era unul mic, așa că am cerut un băț mai lung și au primit unul, cu care am luat șarpele. L-am scos, iar șarpele s-a înfășurat pe băț și apoi a început să urce. 

 

Salim Khan, declarație despre starea de sănătate a fiului său

Salin Khan, tatăl celebrului actor indian, a făcut o primă declarație despre starea de sănătate a fiului său. Bărbatul a precizat că fanii săi nu au de ce să-și facă griji.

„Salman este bine. Nu este nimic pentru care să vă faceți griji. S-a întâmplat dimineața de vreme, dar este bine acum. A fost un șarpe și aceste creaturi stau în zona de pădure. 

Doctorii i-a prescris câteva medicamente, dar în rest, el este bine”, a spus părintele lui Salman Khan

UHHHHH SLAVA LUI DUMNEZEU

 

Celebrul actor indian Salman Khan a fost mușcat de un șarpe chiar în ziua de Crăciun, pe 25 decembrie, în grădina fermei sale din Panvel. Actorul a fost dus de urgență la spitalul Kamothe din Mumbai.

Potrivit India Today, după șase ore de tratament, Salman a fost externat din spital, iar în prezent se odihnește acasă.

Salman Khan, care tocmai a împlinit 56 de ani în 27 decembrie, a povestit ce s-a întâmplat: ”Un șarpe a intrat în ferma mea. L-am scos afară folosind un băț. Treptat, mi-a ajuns la mână. Apoi l-am apucat ca să-l arunc, însă atunci m-a mușcat de trei ori. Era un fel de șarpe veninos. Am fost internat timp de 6 ore. Sunt bine acum.”

Ferma lui Salman Khan se află pe un teren forestier, unde există un frunziș imens, floră și faună cu diverse păsări și animale.

Iulia Vântur și Salman Khan, în direct la Măruță. Cei doi sunt în izolare în India

O sursă a dezvăluit pentru India Today că Salman stătea și vorbea cu prietenii când a avut loc incidentul.

”S-a întâmplat sâmbătă seara, când stătea și vorbea cu prietenii săi. A simțit o înțepătură bruscă în braț și l-a smucit. Atunci prietenul lui a văzut șarpele și au intrat imediat în panică și au strigat după ajutor”, a spus sursa.

Vântur și Salman Khan au o relație frumoasă, care a trecut de orice barieră temporală, de cultură, lingvistică, astfel că cei doi sunt împreună de aproape 10 ani.

Pe 27 decembrie, cei doi au avut motiv de sărbătoare, actorul indian împlinind vârsta de 56 de ani. Însă, înainte de ziua lui, chiar  în dimineața  zilei de Crăciun, aflat la ferma sa din Panvel, acesta a fost mușcat de un șarpe. Din fericite, reptila nu era veninoasă.


Totuși, imediat Salman Khan a fost dus la spitalul MGM din Kamothe și după 6 ore de tratament și supraveghere medicală a fost externat. Totul este în regulă acum și actorul a putut să sărbătorească cu cei dragi și să se întâlnească cu ei după această sperietură, relatează click.ro.

Salman Khan a fost fotografiat pe patul de spital și imediat imaginea a apărut pe rețelele sociale. Iubita lui, Iulia Vântur i-a fost alături în tot acest timp.

Cum s-a adaptat Iulia Vântur în India

Iulia Vântur s-a întors în România în luna mai, dată fiind situația legată de COVID-19 în India. În cadrul unui interviu, blondina a povestit cum a reușit să se obişnuiască într-o țară străină. A învățat, în primul rând, ce înseamnă toleranța.

„Traiul într-o țară străină te provoacă foarte mult. Am învățat lecția toleranței. În momentul în care te izbești de o cultură nouă trebuie să înveți toleranța, altfel nu ai cum să supraviețuiești acolo. Trebuie să înveți să-i accepți pe cei din jur. Ai nevoie de toleranță pentru asta. Au fost momente grele în care îmi doream doar să simt îmbrățișarea mamei mele sau a tatălui. E un sentiment pe care n-ai cum să-l înțelegi decât atunci când ești departe de familia ta”, a declarat Iulia Vântur la Antena Stars.

În acelaşi timp, iubita lui Salman Khan a vorbit şi despre decizia de a se muta definitv în India.

„M-am lăsat dusă de val și ceea ce mi-a spus sufletul, aia am făcut. Nu am știut ce o să mă aștepte. Nu aveam nicio intenție profesională. Am avut încredere în mine și în Dumnezeu. Pentru o vreme, am păstrat proiectele din România în paralel cu ședrea mea în India, iar pe parcurs am început să muncesc și acolo”, a mărturisit Iulia Vântur.

Actorul indian a fost la un pas de tragedie după ce a fost mușcat de un șarpe de ziua de naștere. Evenimentul nefericit a avut loc în casa pe care o deține la țară, în apropiere de Mumbai.

Iubitul Iuliei Vântur merge frecvent la ferma pe care o are în afara orașului, acolo unde animalele și reptilele sălbatice sunt întâlnite la tot pasul. Din păcate, vedeta a trecut prin momente neplăcute.

A ajuns de urgență la spital, unde cadrele medicale i-au administrat un ser antivenin. Salman Khan a fost ţinut sub observație și externat după șase ore.

 

 

Salman Khan, la un pas de tragedie. Iubitul Iuliei Vântur, mușcat de un șarpe

„Nu a fost mult, un șarpe a intrat într-una dintre camere, ferma este destul de în junglă. Când șarpele a intrat în cameră, copiii s-au speriat, așa că am intrat să văd și am cerut un băț.

Din păcate, bățul care a venit era unul mic, așa că am cerut un băț mai lung și au primit unul, cu care am luat șarpele. L-am scos, iar șarpele s-a înfășurat pe băț și apoi a început să urce. 

 

„Nu a fost mult, un șarpe a intrat într-una dintre camere, ferma este destul de în junglă.

Când șarpele a intrat în cameră, copiii s-au speriat, așa că am intrat să văd și am cerut un băț, bățul care a venit era unul mic, așa că am cerut un băț mai lung și au primit unul, cu care am luat șarpele. L-am scos, iar șarpele s-a înfășurat pe băț și apoi a început să urce. A venit destul de aproape de mâna mea, așa că l-am prins cu cealaltă mână și am scăpat bățul”, a dezvăluit actorul, Salman Khan, despre întâmplarea prin care a trecut recent.

Actorul Salman Khan a vorbit în detaliu despre cum a fost mușcat de un șarpe la ferma lui de lângă Panvel. Incidentul a avut loc sâmbătă noapte, apoi iubitul Iuliei Vântur a fost dus de urgență la spital în Navi Mumbai și a fost externat duminică dimineață, relatează hindustantimes.com. „Un șarpe a intrat în ferma mea și am încercat să-l dau afară cu un băț. Treptat a ajuns la mâna mea. Atunci l-am apucat pentru a-l elibera și m-a mușcat de trei ori. A fost un fel de șarpe otrăvitor. Am fost spitalizat pentru 6 ore. Sunt bine acum”, a declarat Salman Khan pentru agenția de presă ANI. După ce a fost externat, iubitul Iuliei Vântur s-a întors la fermă, acolo unde și-a sărbătorit ziua de naștere. El a împlinit 56 de ani. De obicei, actorul indian își sărbătorește aniversarea la ferma de lângă Mumbai alături de familia lui și prietenii apropiați. Mai multe filmări au apărut pe internet cu Salman Khan după ce acest incident. El a ieșit de la petrecerea de ziua sa și a stat de vorbă cu jurnaliștii, unde a povestit și cum a fost mușcat de șarpe. Salman Khan a fost mușcat de șarpe în ziua de Crăciun Salman Khan a fost mușcat de șarpe chiar în ziua de Crăciun. Medicul care s-a ocupat de el la spital a declarat că „două echipe de medici sunt cu Salman Khan și starea lui de sănătate este bună”. profimedia-0018157516Icon photoVEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 3 După ce actorul indian a fost mușcat de șarpe, tatăl lui, Salim Khan, a declarat pentru News18: „Salman este bine. Nu este nimic pentru care să vă faceți griji. S-a întâmplat dimineața de vreme, dar este bine acum. A fost un șarpe neotrăvitor și aceste creaturi stau în zona de pădure. Doctorii i-a prescris câteva medicamente, dar în rest, el este bine”.
Citeşte întreaga ştire: Salman Khan a fost mușcat de trei ori de un șarpe. Primele declarații ale iubitului Iuliei Vântur: „Am fost spi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu