marți, 11 ianuarie 2022

Kabir Khan: Pawan Putra Bhaijaan este ceea ce îl numește Salman!


Într-un asemenea moment al cinematografiei în care anunțurile filmelor sunt tratate cu cel mai mare secret, Salman Khan a luat fanii prin surprindere confirmând că o continuare a hitului său din 2015, Bajrangi Bhaijaan, era în lucru.
Reclame de Anunțuri de
„Salman nu urmează [protocoalele] anunțurilor formale”, râde regizorul Kabir Khan, adăugând, „vorbește din suflet”. În timp ce el admite că scriitorul KV Vijayendra Prasad, care a scris originalul, scrie cel de-al doilea scenariu, Kabir spune că vor merge înainte doar dacă le ajunge o poveste câștigătoare.  

Pawan Putra Bhaijaan este ceea ce îl numește Salman. Cu siguranță se scrie, El a menționat că se întâmplă pentru că este entuziasmat. Nu am citit scenariul, dar domnul Vijendra va scrie [întotdeauna] ceva interesant. Ideea de a [crea] o continuare nu mă entuziasmează niciodată. Nu voi face niciodată o continuare a filmului meu doar pentru că [originalul] a avut succes. Dacă [găsesc] o poveste grozavă, voi fi bucuros să fac una.”

Oportunitatea de a colabora cu Salman este o motivație pentru Kabir să ia în considerare filmul. „Am avut o asociere minunată. Dacă nu ar fi fost această colaborare cu Salman, cariera și poziția mea în această industrie nu ar fi ceea ce este. Dar totul se rezumă la scenariu. Vom vedea ce se întâmplă.

imagine

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu