luni, 17 ianuarie 2022

KV Vijayendra Prasad: Am împărtășit ideea de continuare cu Salman Khan în urmă cu trei ani!

Salman Khan și-a luat fanii prin surprindere în timpul unui eveniment promoțional pentru RRR luna trecută, când a anunțat că o continuare a Bajrangi Bhaijaan (2015) este în lucru. După cum se dovedește, sentimentul nu a fost limitat doar la admiratorii superstarului. Vestea despre Pawan Putra Bhaijaan – așa cum a botezat Khan continuarea – a venit ca o fulgerare pentru KV Vijayendra Prasad, scriitoarea veterană care a scris hitul mult iubit din 2015. „Anunțul lui Salman a fost o surpriză totală”, râde Prasad, bine conștient de natura spontană a lui Khan.  

Pe cât de fericit este că actorul a pus continuarea pe calea rapidă, renumitul scriitor dezvăluie că discuțiile despre oa doua ediție au început, de fapt, la sfârșitul anului 2018.

„Acum trei ani, i-am împărtășit o idee de continuare cu Salman Bhai. La momentul respectiv, nu am primit un da sau un nu de la el. Nu știam dacă i-a plăcut povestea pentru că nu a spus nimic și nici nu a răspuns mai târziu. De aceea nu am vorbit niciodată despre Pawan Putra Bhaijaan.” Deși cam târziu, Khan a dat din cap proiectul într-un mod grandios – pe scenă și în prezența distribuției RRR.

. KV Vijayendra Prasad Bajrangi Bhaijaan , care i-a mai jucat pe Kareena Kapoor Khan, Nawazuddin Siddiqui și Harshaali Malhotra, a fost condus de Kabir Khan. În timp ce regizorul este, desigur, refuzător față de ideea de a crea sequel-uri, buzz-ul este că își va relua locul în spatele camerei pentru următoarea parte.


 „Nu știu cine regizează continuarea. Depinde de Salman Bhai și de el. Deși este o presupunere firească din partea mea să cred că Kabir o va face, și mi-aș dori ca el, deoarece a făcut o treabă minunată în Bajrangi Bhaijaan, eu nu am niciun rol în procesul de luare a deciziilor”, spune scriitorul.

la mijlocul zilei a aflat că actorul intenționează să se întâlnească cu Prasad luna viitoare, pentru a dezvolta scenariul în continuare. O sursă comercială dezvăluie: „După anunțul lui Salman, un prieten comun l-a sunat pe domnul Prasad pentru a-l informa că actorul va pleca la Hyderabad în februarie pentru a filma o secvență de cameo și dans pentru Nașul lui Chiranjeevi. Probabil că îl va întâlni pe Prasad atunci.”

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu