vineri, 18 februarie 2022

25 de ani de Judwaa: Anu Malik spune că Salman Khan a fost adevăratul schimbător de joc pentru muzica filmului!

Când Judwaa împlinește 25 de ani, cântărețul și compozitorul Anu Malik se uită înapoi la moștenirea muzicii filmului cu Salman Khan.

06 februarie 2022

Cu melodii emblematice precum Oonchi Hai Building, Tan Tana Tan Tan și Duniya Mein Aaye, coloana sonoră a lui Judwaa continuă să fie iubită de fanii Bollywood chiar și după 25 de ani de la lansarea filmului. Iar cântărețul-compozitor Anu Malik îl merită pe actorul Salman Khan pentru că l-a inspirat și l-a motivat să-și depășească limitele.


„Îmi amintesc că m-am uitat la Salman și am văzut acel masti în ochii lui. Acesta a devenit punctul de inspirație pentru mine. Am spus: „Mai bine dau cântece care i-ar potrivi lui T”. Întotdeauna am crezut că vedeta face melodia”, spune Malik.

În timp ce cântăreața s-a străduit din greu la crearea unor compoziții „futuriste” pentru regizorul David Dhawan care a fost lansat în 1997, scânteia și funk-ul lui Salman, precum și Karisma Kapoor și Rambha au strâns inima publicului, făcându-l veșnic verde.

Malik continuă: „Salman a fost adevăratul care a schimbat jocul. Îmi amintesc că l-am întâlnit în afara unei săli de dans din Juhu și i-am spus: „Ek dum kuch alag karte hain”. A fost o discuție motivațională frumoasă din partea lui, cu mine gândindu-mă că se așteaptă să fac cu adevărat un pas înainte”.

De fapt, Salman a fost și o inspirație pentru muzică, așa cum spune Malik: „Are un stil foarte diferit. L-am observat ca actor și persoană și s-a născut muzica, care va rezista testului timpului. Sunt norocos că a trecut testul timpului.”

Cântărețul, care și-a împrumutat și vocea lui Oonchi Hai Building și East Aur West India Is The Best , dezvăluie că Salman a devenit „nebun” când a ascultat prima melodie.

„O poți vedea pe ecran. Nu este foarte vocal când vine vorba de laudă, dar ghiciți, cu felul în care zâmbește la melodii, ochii sclipesc și se întreabă despre fotografiere. Aceasta este ștampila lui de aprobare pentru cântec”, spune Malik, lăudându-l pe Salman pentru „simțul său muzical extraordinar și poate alege un cântec bun și rău”.

. Deschizându-se despre proces, bărbatul de 61 de ani împărtășește: „Până în prezent, oamenii, precum și compozitorii mă sună pentru a mă întreba cum am reușit să înregistrez acele melodii și să obțin sunetul corect. În acel moment, plănuiam să fac ceva foarte futurist în ceea ce privește muzica epocii și să ies din zona tipică. Îmi amintesc că fredonam aceste cântece și mă așteptam la o respingere”. El simte că trecerea lină a beat-urilor funky la sunete „desi” a făcut trucul. Pentru Malik, moștenirea sa trăiește prin aceste melodii. „Acestea stabilesc o tendință, pe care oamenii o iubesc până în prezent la nivel global. Această valoare de rechemare este moștenirea mea. Este un sentiment grozav”, încheie el.

PS POZA NU ARE TREABA CU  STIREA

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu