vineri, 18 februarie 2022

Ayesha Jhulka spune cum Salman Khan obișnuia să evite dansul în anii '90!

 Actrița veterană de la Bollywood , Ayesha Jhulka , a povestit cum superstarul Salman Khan obișnuia să evite dansul în filme în anii 1990, în timpul apariției ei la un reality show de televiziune.
Actrițele Ayesha Jhulka și Madhoo Shah vor apărea ca invitați speciali într-un reality show în timpul episodului special „Top 8 concurenți”.

În timp ce fiecare concurent a impresionat divele din anii '90 de la Bollywood prin spectacolele lor, confesiunile sincere ale lui Madhoo și Ayesha au atras atenția tuturor.
În timpul filmării, gazda Aditya Narayan i-a pus să joace un test distractiv, iar în timpul jocului, Ayesha a dezvăluit cum Salman Khan era foarte conștient de dans în filmele sale inițiale.

De altfel, în filmul ei de debut - ' Kurbaan ', Salman obișnuia să-i ceară coregrafului să nu-i dea niciun pas. Ea a continuat să adauge că să-l vezi dansând atât de bine acum, este o surpriză destul de plăcută.


Ea a spus: „Încă îmi amintesc, când filmam pentru primul meu film cu Salman Khan, el era foarte conștient de dans. I-a spus coregrafului filmului nostru să-l lase să facă o intrare intrând lejer în timp ce eu voi face toți pașii de dans. De atunci, am făcut o mulțime de spectacole live cu el și de-a lungul carierei mele.”


„Cu toate acestea, sunt surprins să văd că dansează acum. Dansează atât de bine și chiar își ține cont de toți pașii. După ce am văzut această latură a lui acum, simt că obișnuia să facă dramă mai devreme și că poate dansa cu adevărat bine.”

imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu