sâmbătă, 26 martie 2022

ASA SALMANEEEE PREFERA EROI NU AIURITI:Tiger Shroff reacționează la lansarea Heropanti 2 pe Eid, un slot preferat de Salman Khan! De data aceasta, actorul lui Tiger Shroff va apărea pe ecrane de Eid împreună cu următorul lui Bhaijaan.

 

New Delhi: Cu Heropanti 2, starul de acțiune Tiger Shroff se pregătește pentru prima sa lansare de Eid, o perioadă festivă care este de obicei și aproape întotdeauna blocată pentru lansările mari ale superstarului Salman Khan. 

De data aceasta, actorul lui Tiger Shroff va apărea pe ecrane de Eid împreună cu următorul lui Bhaijaan. Heropanti a fost filmul de debut al lui Tiger Shroff în 2014 și a avut un impact uriaș cu prima sa apariție pe ecran. 

Când Tiger a fost întrebat despre asta, el a împărtășit: „Heropanti 2 este prima mea lansare de Eid, o perioadă care a fost sinonimă cu Salman, domnule, datorită lansărilor sale de filme de succes. Sunt conștient că pantofii sunt prea mari pentru a fi umpluți, dar eu” Mă bucur că am avut această oportunitate de a distra publicul într-o perioadă festivă ca aceasta. Este o responsabilitate uriașă, dar presiunea se reduce când văd toată dragostea care îmi vine în cale. Mă simt recunoscător."  

De când a fost lansat trailerul filmului, Tiger a câștigat laude din toate părțile, mai ales cu o mulțime de copii mai mici care arată entuziasmați să vadă filmul. Fără îndoială, actorul este pregătit să livreze un pachet uriaș de divertisment cu Heropanti 2.

Cu mai multe francize în geantă, tânărul erou de acțiune este pregătit să fie văzut în Heropanti 2, Ganapath împreună cu Baaghi 4.

HAI SA VA DAU TOATE POZELE DE ....MUJHSE   CRED CA V-ATI SEAMA CA IL IUBESC SI CA SUNTEM IN ACEASI ZI SI MAI MULTE....



















































 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu