sâmbătă, 26 martie 2022

EXCLUSIV: Continuarea Bajrangi Bhaijaan a lui Salman Khan va fi continuarea părții 1, confirmă KV Vijayendra Prasad!


În decembrie anul trecut, Salman Khan a confirmat că o continuare a comediei-drame din 2015, Bajrangi Bhaijaan este în lucru și a fost intitulată Pawan Putra Bhaijaan. Actorul a informat că va începe filmările pentru film după ce va încheia Tiger 3, Sequelul No Entry și Kabhi Eid Kabhi Diwali. Avem acum o altă actualizare despre mult așteptata parte a lui Bajrangi Bhaijaan. Într-o conversație cu Pinkvilla, apreciatul scriitor KV Vijayendra Prasad a confirmat că va începe să scrie scenariul în curând.

„Îi împărtășisem ideea poveștii lui Bhai (Salman Khan) cândva și i-a plăcut. Voi începe să scriu scenariul în jurul lunii mai”, spune scriitorul cu mai multe premii, care a scris și Bajrangi Bhaijaan al lui Kabir Khan. Când a fost întrebat dacă continuarea va fi o continuare a părții 1 sau o poveste complet nouă, Prasad informează „Continuare”. Pe lângă Salman , originalul din 2015 îi mai prezenta pe Kareena Kapoor Khan, Harshaali Malhotra și Nawazuddin Siddiqui în roluri esențiale. 





Într-un interviu cu Pinkvilla mai devreme, regizorul Kabir Khan a spus că lucrul la Bajrangi Bhaijaan este una dintre cele mai frumoase experiențe din viața sa. „Nu pot uita ce a făcut filmul pentru mine în spațiul profesional. Colaborarea mea cu Salman a fost întotdeauna specială și m-am bucurat de toți anii petrecuți împreună. Trebuie să fiu sinceră, dacă nu ar fi fost colaborarea mea cu Salman, nu aș fi avut poziția pe care o am în industrie astăzi. M-a ajutat să mă stabilesc ca regizor. Deci da, dacă există ceva care ne entuziasmează pe amândoi, mi-ar plăcea să lucrez cu Salman. Am avut o călătorie strălucitoare și, din nou, mi-aș da brațul drept să lucrez cu Salman – fie că este o continuare a lui Bajrangi sau altceva”, a spus realizatorul.

 

★ FABULOOS... Salman Khan cu Chiranjeevi Ji, regizorul Mohan Raja Ji și alții pe platoul Nașului!  - martie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu